Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits op afstand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Flits op afstand

Aalten

Weliswaar duurder dan e-bay maar je mag rekenen op een goede naservice en betaalt geen verzendingskosten. En de man staat steeds klaar om je vragen te beantwoorden.
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
      Aalten

Weliswaar duurder dan e-bay maar je mag rekenen op een goede naservice en betaalt geen verzendingskosten. En de man staat steeds klaar om je vragen te beantwoorden.
      naservice is perfect vanuit Amerika of china of...

ze riskeren het niet dat je een negatieve comment nalaat... dus je krijgt onmiddellijk een nieuw mocht er iets mis zijn...

heb dat al meegemaakt met een remote trigger...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Inderdaad, slechte EBay comment is nefast voor hun winkel.

Sorry maar Aalten is te duur, ze vragen 47euro voor iets dat d_oracle en ik gekocht hebben aan 20-25euro (verzending inbegrepen). De dollar staat natuurlijk heel laag wat veel helpt!
        Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
        Meer op: www.xindi.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
          Aalten

heb onlangs een statief bij hun (aalten) gekocht waar een verkeerde tas meegeleverd was (ca. 300€), en ze wilden me helemaal niet helpen...
          Ik heb dus een tas waar m'n statief in kan, maar waar de rits niet dicht kan...

dus ik heb mijn twijfels over die goede naservice...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

...ondervinding is de beste leerschool...
            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

heb via Ebay ne 16 kanaals gekocht een maand geleden (gadgetinfinity)
              stomweg de 110 V aangeklikt en pas enkele dagen later bemerkt

even gemaild en pakje was al verzonden
              dus zegt diene chinees " gewoon weigeren en dan stuur ik de 220V wel op als het hier terug toekomt, wel even 10 USD verzending betalen

zaakje intussen binnen en ik ne tevreden klant
              D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
              Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
              en ewa flitsspeelgoed

Comment

Hallo,

Ik zou mijn geld niet uitgeven aan zo'n STE2, koop nog een 580 EX erbij en je kan je tweede 550 aansturen. Zo heb je filllight vanop je camera en flits je offcam wat harder. Je hebt direkt meer flexibilteit. Ik heb er zo twee 580 en nog een 430. Ik denk ook dat het bereik van aansturen buiten beter is als je een 550 als master gebruikt. In een stressy opdracht of een veranderlijke positie van je onderwerp ben je in bepaalde situaties beter af als je toch nog een flits op je cam hebt.

Hier nog wat extra leesvoer over twee 550 flitsen

A community for sports photography, sports action, and photojournalism for the professional photographer, student photographer and hobbyist.

Groeten
                Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Working...
                X