Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 9500 Pro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon 9500 Pro

Sedert een paar weken heb ik de Canon 9500 PRO , meerdere keer kreeg ik inkttankfouten.
    Dan open ik klep, komen de tanks in het midden en moet ik 1 of soms meerdere tanks uithalen omdat hun controle LED uit is en terug inklikken ?

Voor zo'n dure printer ben ik lichtjes teleurgesteld dat er nu al fouten optreden.

Iemand ervaring met deze printer of foutmelding ?

Of bel ik meteen de CANON RMA dienst op ?
    Canon 50D - Canon 24-105 f/4L IS USM - Speedlite 580EX II - Manfrotto 728B
    Canon IXUS 990 IS

Re: Canon 9500 Pro

Oorspronkelijk geplaatst door Compumind Bekijk bericht
    Sedert een paar weken heb ik de Canon 9500 PRO , meerdere keer kreeg ik inkttankfouten.
    Dan open ik klep, komen de tanks in het midden en moet ik 1 of soms meerdere tanks uithalen omdat hun controle LED uit is en terug inklikken ?

Voor zo'n dure printer ben ik lichtjes teleurgesteld dat er nu al fouten optreden.

Iemand ervaring met deze printer of foutmelding ?

Of bel ik meteen de CANON RMA dienst op ?
    Wie kan je beter helpen dan Canon??? Als er een defekt is, ook de cartridges reklameren!!

Comment

Ik gebruik deze met veel plezier en nog nooit problemen mee gehad
      Maar ja er kan altijd een maandagmodelletje tussen zitten he

Comment

Tot op heden geen problemen mee gehad, geweldige printer.

Maar in de productie kan er al eens iets fout lopen hé.

Zeer spijtig voor jou, zou toch waar je hem gekocht hebt eens contact opnemen of beter misschien rechtstreeks bij canon aankloppen.

Hoop dat ze je snel verlossen van dit ongemak.

Willy.

Comment

Hallo,
          heb net hetzelfde probleem voorgehad, maar dan met een Canon IP4300. De blauwe inkttank werd steeds aangeduid als fout en ledje was dus ook steeds uit. Probleem was verder dat ik na zo'n foutmelding zelfs niet gewoon zwart/wit kon printen. Op een bepaald moment bleef de fout maar terugkomen telkens ik de tank even eruit haalde en daarna terug erin.
          Heb hem gewoon terug gebracht naar de winkel, waar ze hem dan naar de hersteldienst hebben gestuurd. Na 2 weken gewoon een nieuw exemplaar gekregen bij Vandenborre en sindsdien geen last meer van gehad.
          Zo snel mogelijk binnendoen zou ik zeggen

Groeten,
          Nick
          Canon 40D - 70-200mm L F4 - 17-40mm L F4 - 100mm 2.8 USM Macro - 430EX II
          http://nick-verbeeck.fotopic.net
          http://www.wix.com/Nixken/Nick-Verbeeck---Fotografie

Comment

Working...
          X