Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik heb zo een SDHC kaartje met een schrijfsnelheid (theoretisch) van 4mb per seconde. en ja, als ik dan een burst van 15 foto's neem, heb ik geen zin om 2minuten te wachten totdat mijn buffer leeg is
voor sport komen dus alleen snelle kaartjes in mijn toestel, maar als ik op een feestje zit ofzo, dan stoort het mij helemaal niet omdat ik daar toch nooit veel foto's achter elkaar neem
dus ik denk niet dat je op jou s7000 veel verschil zal merken (misschien gaat het scrollen en bekijken van de foto's wel iets sneller)
't is niet voor m'n S7000. Daar heb ik enkel CF-kaartjes voor.
Ik ga voor m'n vrouw een f50fd kopen, met enkele SD-kaartjes dus...
van de fuji site:
The F50fd allows you to shoot up to 12 frames in a burst* (at 5 frames per second) in continuous mode, even if the subject is moving. Then, later, find that one perfect shot to treasure for ever.
* at 3MP or lower
Nu nog even rekenen :-)
Top-3 (max 2 frames/sec), High-speed Top-12 (max 5 frames/sec, 3M pixels or lower) Final-3 (max 2 frames/sec), High Speed Final-12 (max 5frames/sec, 3M pixels or lower) Long-period (max 0.5 frames/sec)
Ik heb de extreme III 4 Gb genomen bij men f50fd... komt later nog van pas, zeker met 10 jaar garantie...
Comment