Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ILFORD launches GALERIE GOLD Fibre Silk, an authentic
Re: ILFORD launches GALERIE GOLD Fibre Silk, an authentic
Het zal inderdaad interessant zijn om ILFORD GALERIE GOLD Fibre Silk te - zien - vergelijken met harman GLOSS FB Al. Wanneer verwacht je het Ilford papier, Otto?
PS. Sommige beweren dat beide papieren in dezelfde productieeenheid worden gemaakt, anderen ontkennen dat te stelligste. (Harman en Ilford hebben een gemeenschappelijk verleden.)
Ik heb dat bariet papier al getest op mijn 3800. Ik heb een staal gekregen via Paul Hotz die zo vriendelijk was mij ook het bijhorende ICC profiel te bezorgen. Ik wacht nog op de prijslijst, deze is pas af van gisteren.
Heel mooi resultaat.
Last edited by hvr_oosterzele; 25 september 2007, 11:49.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Ik heb dat bariet papier al getest op mijn 3800. Ik heb een staal gekregen via Paul Hotz die zo vriendelijk was mij ook het bijhorende ICC profiel te bezorgen. Ik wacht nog op de prijslijst, deze is pas af van gisteren.
Heel mooi resultaat.
Heb je het dan over het Harman papier of het Ilford Galerie papier? Over het Harman papier heb ik naar kwaliteit enkel nog maar zeer goede zaken gelezen.
Heb je het dan over het Harman papier of het Ilford Galerie papier? Over het Harman papier heb ik naar kwaliteit enkel nog maar zeer goede zaken gelezen.
Alain
Ilford GALERIE GOLD Fibre Silk.
Van Harman heb ik enkel nog maar het matte bariet papier getest. Ilford was mooier.
Comment