Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cameratas waar alles in kan...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: cameratas waar alles in kan...

    Oorspronkelijk geplaatst door Kelly Bekijk bericht
    De lowepro mini trekker, daar kan dat ook in.
    Dit kan ik bevestigen.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

    Comment


    • #17
      Re: cameratas waar alles in kan...

      Zeer tevree met de slingshot 200AW, zie topic "lowepro" voor foto/inhoud.

      Hi, Is hier iemand die een van deze Slingshots (al een tijdje) gebruikt Lowepro Slingshot 100 AW (http://www.lowepro.com/Products/Sling_Bags/Designed_for_Digital/SlingShot_100_AW.aspx) draagtas zwart 55€ Lowepro Slingshot 200 AW draagtas zwart 66€ zoja >> zijn er cons ?? :Dagzz
      'k ga voor de plaatjes, hardware en techniek zijn voor mij daaraan onderschikt.

      Comment


      • #18
        Re: cameratas waar alles in kan...

        moest het nog nodig zijn, hier zijn wat foto's :









        Daar past in :

        EOS 400D met grip en max 70-300mm MET zonnekap
        4 extra lenzen (tot 100mm ongeveer)
        flits
        geheugen
        batterijen
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #19
          Re: cameratas waar alles in kan...

          Ik heb de tamrac expedition 7 al zijn er kleinere modellen ook, maar zeker en vast een fantastische rugzak!
          StijnDeGrauwe.be

          Comment


          • #20
            Re: cameratas waar alles in kan...

            hoi,

            Ik gebruik voor mijn Pana een Toploader van Lowepro, maar tijdens de solden heb ik een gewone trekkersrugzak (met bescherming) op de kop kunnen tikken voor 12€ (ipv 70€).
            Wat ik dan doe als ik alles (niet dak al veel materiaal heb) meeneem is de toploader met tas en al in de rugzak, het statief van hama + klein statief van Biloret kunnen er ook nog in. Zak sluiten en aanzetten + als het regent zit er nog een bescherming in de rugzak.

            Theeft nie echt veel te maken met wat jullie zoeken maar mss zijn er mensen die er ergens een oplossing in zien als ze hun statief mee moeten zeulen.
            Moraal van het verhaal: goed uitkijken bij de solden

            Grtz
            'Keep on Clicking'
            Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

            Comment


            • #21
              Re: cameratas waar alles in kan...

              Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
              moest het nog nodig zijn, hier zijn wat foto's :









              Daar past in :

              EOS 400D met grip en max 70-300mm MET zonnekap
              4 extra lenzen (tot 100mm ongeveer)
              flits
              geheugen
              batterijen
              Heb net in "lowepro"topic een nieuwe/toelichtings post gedaan;
              op boven staande foto's zie je die grijze canvas-achtige stroken/lussen van het lowepro clip-on systeem, door de zij "lus" hangt mijn macrostatiefje met 1 poot.....
              bidon/lenscase houders van een tientje...
              'k ga voor de plaatjes, hardware en techniek zijn voor mij daaraan onderschikt.

              Comment


              • #22
                Re: cameratas waar alles in kan...

                Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                de Slingshot 200 AW dan misschien? die heb ik ook als ik alles niet wil meenemen maar er ging meer in dan ik verwachte :

                body + grip met de 70-300 lens erop (met zonnekap!!)
                28-105
                100mm macro
                50mm 1.8
                580ex
                draadontspanner + geheugen

                die imagetank gaat er dan ook ongetwijfeld nog bij...
                weet niet hoeveel verschil er is met de 28-105 en jouw 18-200 maar die moet er los wel inkunnen.

                weet niet van waar je bent maar ik woon in Wellen en je mag ze altijd eens checken.

                ah ja, die is ook wel niet te koop

                Heb sinds gisteren de Lowerpro Slingshot 200.

                Heb jij iets veranderd aan de standaardindeling van je tas? Zo ja, kun je even een fotootje tonen? Ben wel benieuwd.

                hm in t vervolg alle posts lezen in het topic alvorens te reageren..
                Last edited by Destn; 6 januari 2008, 08:43. Reden: eerst lezen, dan pas posten
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #23
                  Re: cameratas waar alles in kan...

                  Ik heb sinds enkele dagen de Lowepro slingshot 300 in mijn bezit,ik moest deze nemen omdat mijn 400D met 70-200 4USM in de 200 niet ging.Maar het spijtige van deze tas is ,en dat kan je zien op de foto's hierboven,dat het onderste verdeelvak tegen de bodem waar je lens op rust gewoonweg niet genoeg steun geeft als mijn toestel erin zit,als je de Lowepro nu rechtzet dan zie je het hele zaakje langzaam doorbuigen en dan te bedenken dat je nog geen stap gezet hebt.Moesten deze vakjes nu opgevuld werden met andere lenzen enz... dan zou dit mischien iets steviger staan maar ik ga deze ruimte om te beginnen opvullen met isolatiemateriaal.

                  Comment

                  Working...
                  X