Zoals sommigen misschien wel weten is de Canon Speedlite 430EX-flitser tijdelijk niet meer te vinden in België. 
Overal wordt gesproken over een levering begin september, wat te laat is voor mij.
Bij Vanden Borre was hij beschikbaar, maar ook daar spelen ze met m'n voeten, ondanks m'n bestelling.
Op Amazon.com tref ik vandaag dezelfde flitser van Canon aan, voor een prijs van $ 232.
Omgerekend naar euro geeft dit € 173, een pak minder dan de prijs in België! De verzending mag dan nog iets kosten, dan nog blijft het goedkoper.
Ook in Groot-Brittannië zijn er nog flitsers te vinden, elk met hun eigen prijs.
Nu mijn vraag/vragen..
Mensen die ervaring hebben met zulke "overzeese" aankopen, ik reken op jullie.

Overal wordt gesproken over een levering begin september, wat te laat is voor mij.
Bij Vanden Borre was hij beschikbaar, maar ook daar spelen ze met m'n voeten, ondanks m'n bestelling.
Op Amazon.com tref ik vandaag dezelfde flitser van Canon aan, voor een prijs van $ 232.
Omgerekend naar euro geeft dit € 173, een pak minder dan de prijs in België! De verzending mag dan nog iets kosten, dan nog blijft het goedkoper.
Ook in Groot-Brittannië zijn er nog flitsers te vinden, elk met hun eigen prijs.
Nu mijn vraag/vragen..
- Hoe betrouwbaar is dit zaakje?
- Wat zouden de gevolgen zijn in geval van problemen/schade (garantie)?
- Kan dit problemen geven bij de douane?
- Andere risico's/problemen?
Mensen die ervaring hebben met zulke "overzeese" aankopen, ik reken op jullie.
Comment