Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson RX560

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson RX560

    Ik heb besloten om mij een fotoprinter aan te schaffen.
    Nu zijn er op dit forum al een heel deel topics daarover, maar over het toestel dat mij wel interesseert, vind ik hier niets. (en da gebeurt nie snel, hè! )

    Dus, heeft er iemand ervaring met de Epson RX560, of is er een reden waarom ik er hier niets over vind?
    Het lijkt mij (ongeveer) hetzelfde toestel te zijn als de Epson R360, dat overal toch wel goed onthaald wordt, maar dan met een scanner extra. Is dat zo?

    Nu weet ik ook dat er hier waarschijnlijk reacties gaan komen in de richting van Canon, maar als iemand Canon aanprijst boven Epson, dan had ik graag geweten waarom Ik bedoel, het gamma is zo uitgebreid, dat ik door de bomen het bos nie meer zie, maar Epson heeft momenteel mijn voorkeur (maar dat kan uiteraard veranderen )

    Ik wil er max. 200€ aan uitgeven.

    Alvast bedankt!

    Peter
    Last edited by Dippie; 10 augustus 2007, 10:46.

  • #2
    Re: Epson RX560

    Het is hetzelfde toestel als de R360 (qua printen), want dezelfde inkten.
    Maar met toevoeging van een heel goeie scanner.
    Prima toestel, dus...
    Nikon, Apple & Epson

    Comment


    • #3
      Re: Epson RX560

      Ik heb een Epson R800, mij zal je geen kwaad woord over Epson horen spreken . M'n Picturemate 500 vind ik al wat minder omdat je als je heel goed kijkt "puntjes" ziet. Maar de kleuren ervan moeten zeker niet onderdoen voor een Fotolab of m'n vorige HP-printers.
      De printergedeelten van wat je voorstelt zijn inderdaad gelijk. Maar het scannertje is zeker niet van de beste kwaliteit. Voor tekstdocumenten geen probleem, maar het gaat je echt teleurstellen als je foto's wil digitaliseren bijvoorbeeld.
      Ik zou voor alleen de printer gaan. En later eventueel een aparte scanner kopen. Dat is wat ik ook gedaan heb, ik heb een Canon 5500F gekocht. Maar heel veel gebruik je dat toch niet echt hoor.
      Last edited by pol parasol; 10 augustus 2007, 10:28.

      Comment


      • #4
        Re: Epson RX560

        Bedankt voor de reacties (al zijn ze wat tegenstrijdig )

        Nu, Pol, het is niet de bedoeling om mijn analoge foto's te gaan digitaliseren, hoor. En het is zoals je zegt: veel gebruik je dat niet, een scanner. Maar sinds de mijne het begeven heeft, heb ik hem toch al eens gemist. Vandaar... voor die enkele euro's meer, heb ik een scanner en een klein copie-machientje erbij. Toch handig voor als ik het eens nodig heb.

        Het belangrijkste voor mij was dat het afdrukken goed is, en dat blijkt toch zo te zijn.

        De RX560 zal het waarschijnlijk dus worden!

        Peter

        Comment

        Working...
        X