Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• laptop

ik zie vaak dat er fotografen zijn die foto's nemen met hun camera direct aangesloten op hun laptop.
    Kan me iemand vertellen wat er hier op de laptop precies gedaan word en met welk programma?
    het kan maar handig zijn
    Mijn Fanpagina
    Mijn website
    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Re: laptop

Je kan nikon Capture 4.42 misschien nog kopen,daar zit een programma bij dit dat voor je regelt, je hebt ook nikon capture NX maar daar zit het programma niet bij en zal je Camera Control Pro moetem kopen, maar je moet wel een Nikon hebben, Canon heeft ook zo iets

Ps: zie nu pas dat je een sony hebt, ik weet niet of die een programma daarvoor heeft
    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
      Je kan nikon Capture 4.42 misschien nog kopen,daar zit een programma bij dit dat voor je regelt, je hebt ook nikon capture NX maar daar zit het programma niet bij en zal je Camera Control Pro moetem kopen, maar je moet wel een Nikon hebben, Canon heeft ook zo iets

Ps: zie nu pas dat je een sony hebt, ik weet niet of die een programma daarvoor heeft
      Groetjes NoName
      en wat is de bedoeling van zo een programma? wat is het precies, of wat kan je er mee doen ?
      Mijn Fanpagina
      Mijn website
      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Je haalt met Nikon Capture 4.x.x de bediening van je camera naar je computer en tevens worden de fotoos op je HDD gezet ipv de kaart. Je kan ook nieuwe curven in je camera zetten.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
        X