Ik heb gisteren twee skylightfilters gekregen die op mijn lenzen passen. Via de zoekfunctie heb ik ondertussen gemerkt dat deze eigenlijk niet nodig zijn bij een dsrl, maar ik wil ze er wel opzetten om mijn lenzen te beschermen. Nu ligt er een heleboel stof op die filters en staan er vettige vingers op. Hoe maak ik deze het best proper zodat ik geen 'vuile' foto's heb? Mag dat met een product of gebruik ik een gewoon doekje?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
skylightfilter afkuisen
Collapse
X
-
-
Re: skylightfilter afkuisen
Gewoon voordat je aan de afwas begint even in het sop, goed schoon maken, afspoelen, water er afschudden en met een glazendoek afdrogen.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
-
Re: skylightfilter afkuisen
Oorspronkelijk geplaatst door Sisl Bekijk berichtIk heb gisteren twee skylightfilters gekregen die op mijn lenzen passen. Via de zoekfunctie heb ik ondertussen gemerkt dat deze eigenlijk niet nodig zijn bij een dsrl, maar ik wil ze er wel opzetten om mijn lenzen te beschermen. Nu ligt er een heleboel stof op die filters en staan er vettige vingers op. Hoe maak ik deze het best proper zodat ik geen 'vuile' foto's heb? Mag dat met een product of gebruik ik een gewoon doekje?
Comment
Comment