Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heb gisteren bij AITEC via EBAY de MH-C9000 van POWEREX gekocht.
75€ (incl. 5€ verzendkosten). Gisterenmiddag besteld en betaald met PAYPAL en vanmorgen om 9H reeds aangekomen.
Staat hier te draaien. Prachtig toestel.
Aankoop via AITEC is aan te bevelen.
Aitec is ook een echte winkel die niet alleen op internet bestaat
er zijn veel "winkels" die alleen opereren vanuit internet
dit is niet het geval bij Aitec
Na grondig google-onderzoek heb ik besloten om voor de MH-C9000 te gaan, ik twijfelde met de GP Powerbank V800 of 600, maar de C9000 blijkt tochnog stukken beter.
Ik heb hem net besteld via de online Eleshop.
Verzendkosten Belgie geen 17 maar slechts 10 euro!! Ik heb zelfs nog 4 batterijen bijbesteld en nog steeds bleven de verzendkosten slechts 10 euro. (totaalgewicht van 1.1kg geef hij automatisch aan)
Totaalprijs van 71,90 euro (49,95 lader - 11,95 imedion batterijen - 10 verzendkost)
Nu nog afwachten of ik hem heelhuids thuisgestuurd krijg...
I'll keep you posted!
Na grondig google-onderzoek heb ik besloten om voor de MH-C9000 te gaan, ik twijfelde met de GP Powerbank V800 of 600, maar de C9000 blijkt tochnog stukken beter.
Ik heb hem net besteld via de online Eleshop.
Verzendkosten Belgie geen 17 maar slechts 10 euro!! Ik heb zelfs nog 4 batterijen bijbesteld en nog steeds bleven de verzendkosten slechts 10 euro. (totaalgewicht van 1.1kg geef hij automatisch aan)
Totaalprijs van 71,90 euro (49,95 lader - 11,95 imedion batterijen - 10 verzendkost)
Nu nog afwachten of ik hem heelhuids thuisgestuurd krijg...
I'll keep you posted!
Hebben we net vandaag ook gedaan, samen met vrienden, 3 laders en 5 set batterijen,...17 Euro transport
Afwachten nu...
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Zoals beloofd, de opvolging.
op 25 Juni, net na de middag, de bestelling on-line geplaatst bij Eleshop (Veldhoven, NL) (2xMaHa Powerex MH-C9000 á 49.95€/stuk + 5 setjes MaHa AA Batterijen á 11.95€/stuk)
Zelfde dag de overschrijving gedaan, incl verzendkosten (17€), een totaal van 176.65€
Woensdag 2 Juli het pakketje perfect bij mij thuis (B) afgeleverd
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
In mijn geval 17€, maar het pakketje bevatte dan ook twee laders plus nog wat batterijsetjes.
Voor één enkele lader en wat minder batterijen zou het 10€ geweest zijn
In mijn geval 17€, maar het pakketje bevatte dan ook twee laders plus nog wat batterijsetjes.
Voor één enkele lader en wat minder batterijen zou het 10€ geweest zijn
1 lader + 2 setjes batterijen = € 17 hier ... dikke RIPP OFF dus! Meermaals gemailed om dit recht te zetten, géén respons .. jammer!
Intussen is mijn lader ook netjes verpakt toegekomen. Alles in orde, lader werkt suuuper!!
In mijn geval waren de verzendkosten 'slechts' 10 euro (lader + 1 setje batterijen)
Comment