Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

    84.85 euro op precies te zijn. Voor de MH-C808M.
    Gravity Sucks ....

    Comment


    • #62
      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

      Heb gisteren bij AITEC via EBAY de MH-C9000 van POWEREX gekocht.
      75€ (incl. 5€ verzendkosten). Gisterenmiddag besteld en betaald met PAYPAL en vanmorgen om 9H reeds aangekomen.
      Staat hier te draaien. Prachtig toestel.
      Aankoop via AITEC is aan te bevelen.

      Comment


      • #63
        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

        Aitec is ook een echte winkel die niet alleen op internet bestaat
        er zijn veel "winkels" die alleen opereren vanuit internet
        dit is niet het geval bij Aitec

        Comment


        • #64
          Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000 voor 49,95 € uit Nederland

          http://www.eleshop.nl/maha-powerex-mhc9000-p-242.html

          http://www.letsgodigital.org/nl/1912...atterij-lader/ 30 mei 2008

          49,95 € (ipv 59,95) OP VOORRAAD
          17 € verzendkosten naar België

          TNT Verzenden naar BE : 2 kg pakket € 17,00

          2 stuks blijft het 17 € verzendkosten, vanaf 3 stuks gaat het naar 22 €

          scherpe prijs, geen douanekosten, ziet er correct uit.

          Indien 1 geïnteresseerde uit regio Brugge 1 wenst aan te schaffen (meer mogen ook)....laat iets weten ;-)
          Zou wel graag deze week nog bestellen.

          mailen naar satsurfer_AT_edpnet.be (laat underscores weg)

          Comment


          • #65
            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

            Hm, ik ben wel geïnteresseerd.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #66
              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

              hallo
              Is er iemand op dit forum ,die weet of er een ned handleiding
              te verkrijgen is voor de lader MH-C9000.
              bvd gr BOL.

              Comment


              • #67
                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                Na grondig google-onderzoek heb ik besloten om voor de MH-C9000 te gaan, ik twijfelde met de GP Powerbank V800 of 600, maar de C9000 blijkt tochnog stukken beter.

                Ik heb hem net besteld via de online Eleshop.

                Verzendkosten Belgie geen 17 maar slechts 10 euro!! Ik heb zelfs nog 4 batterijen bijbesteld en nog steeds bleven de verzendkosten slechts 10 euro. (totaalgewicht van 1.1kg geef hij automatisch aan)

                Totaalprijs van 71,90 euro (49,95 lader - 11,95 imedion batterijen - 10 verzendkost)

                Nu nog afwachten of ik hem heelhuids thuisgestuurd krijg...
                I'll keep you posted!

                Comment


                • #68
                  Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                  Oorspronkelijk geplaatst door RRR Bekijk bericht
                  Na grondig google-onderzoek heb ik besloten om voor de MH-C9000 te gaan, ik twijfelde met de GP Powerbank V800 of 600, maar de C9000 blijkt tochnog stukken beter.

                  Ik heb hem net besteld via de online Eleshop.

                  Verzendkosten Belgie geen 17 maar slechts 10 euro!! Ik heb zelfs nog 4 batterijen bijbesteld en nog steeds bleven de verzendkosten slechts 10 euro. (totaalgewicht van 1.1kg geef hij automatisch aan)

                  Totaalprijs van 71,90 euro (49,95 lader - 11,95 imedion batterijen - 10 verzendkost)

                  Nu nog afwachten of ik hem heelhuids thuisgestuurd krijg...
                  I'll keep you posted!
                  Hebben we net vandaag ook gedaan, samen met vrienden, 3 laders en 5 set batterijen,...17 Euro transport
                  Afwachten nu...
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

                  Comment


                  • #69
                    Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                    Zoals beloofd, de opvolging.
                    op 25 Juni, net na de middag, de bestelling on-line geplaatst bij Eleshop (Veldhoven, NL) (2xMaHa Powerex MH-C9000 á 49.95€/stuk + 5 setjes MaHa AA Batterijen á 11.95€/stuk)
                    Zelfde dag de overschrijving gedaan, incl verzendkosten (17€), een totaal van 176.65€
                    Woensdag 2 Juli het pakketje perfect bij mij thuis (B) afgeleverd
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

                    Comment


                    • #70
                      Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                      waren de verzendkosten nu 10 of 17 euro ?

                      Comment


                      • #71
                        Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        waren de verzendkosten nu 10 of 17 euro ?
                        In mijn geval 17€, maar het pakketje bevatte dan ook twee laders plus nog wat batterijsetjes.
                        Voor één enkele lader en wat minder batterijen zou het 10€ geweest zijn
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

                        Comment


                        • #72
                          Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                          ok thanks ..

                          Comment


                          • #73
                            Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                            Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
                            In mijn geval 17€, maar het pakketje bevatte dan ook twee laders plus nog wat batterijsetjes.
                            Voor één enkele lader en wat minder batterijen zou het 10€ geweest zijn
                            1 lader + 2 setjes batterijen = € 17 hier ... dikke RIPP OFF dus! Meermaals gemailed om dit recht te zetten, géén respons .. jammer!
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #74
                              Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              1 lader + 2 setjes batterijen = € 17 hier ... dikke RIPP OFF dus! Meermaals gemailed om dit recht te zetten, géén respons .. jammer!
                              Wel mijn redenering was dat zelfs met de korting maar plus de torenhoge verzendingskost kan ik er evengoed een gaan halen in Leuven
                              FWIW

                              Comment


                              • #75
                                Re: Gezamenlijke aankoopaktie: batterijlader MH-C9000

                                Intussen is mijn lader ook netjes verpakt toegekomen. Alles in orde, lader werkt suuuper!!
                                In mijn geval waren de verzendkosten 'slechts' 10 euro (lader + 1 setje batterijen)

                                Comment

                                Working...
                                X