Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's/Ervaringen Crumpler Backpacks ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's/Ervaringen Crumpler Backpacks ?

Heeft er iemand eigen foto's van of ervaringen met een van de Crumpler Backpacks? En liefst dan nog van het gedeelte dat niet voor het fotomateriaal bestemd is. Ik heb 'slechts' een Nikon D80 met 28-135 lens en een 70-300 sigma lens, dus dat past altijd wel, wat me vooral interesseert is wat ik er voor de rest nog in krijg... En ik vind niet onmiddellijk een winkel in de buurt die hem heeft liggen.

Op de foto's die je op de officiele website vindt kan je dit heel moeilijk inschatten, een foto van iemand die er wat heeft insteken zegt onmiddellijk veel meer.

Vooral deze modellen interesseren me (dus zeker niet de schoudertassen) :
    - Pretty Boy Back Pack
    - Pretty Boy Back Pack XL
    - Warm Shower M
    - Royal Court L
    - Opulent Rooster XL

Ik wil alvast deze URL meegeven, hier vind je alle modellen terug : http://www.crumpler.de/?page=products&category=3

Wat me bijvoorbeeld opvalt is dat de Warm Shower M en de Royal Court L kleiner zijn dan de Pretty Boy Back Pack XL, maar toch meer kosten?
    Kan iemand me deze mysteries ontrafelen? Ze kosten heel wat geld, dus ik wil ook graag een goed overwogen keuze maken.

Alvast bedankt voor alle reacties!

Re: Foto's/Ervaringen Crumpler Backpacks ?

Ik heb geen ervaring met de modellen die je interesseren, maar wel met een andere rugzak van crumpler nl; The Puppet (maar die kun je nu niet meer nieuw vinden, aangezien Crumpler bijna om de zes maand nieuwe tassen uitbrengt )

Het beste zou zijn dat je de tassen eens zou kunnen uitproberen, dan weet je direct wat er allemaal in kan.
    Ik dacht dat er onlangs een paar adressen in België waren gepost waar ze Crumpler verkopen, als je hier eens zoekt op het forum, kan je ze wel vinden.

Ik moet wel zeggen, dat je ze via online shops of op eBay wel goedkoper kunt kopen, maar dan kun je naturrlijk niet eens eerst passen en hou er ook wel rekening mee dat er in de tassen altijd iets minder past dan wat crumpler zelf zegt dat er in past. Dus als je twijfelt, ga dan voor de grootste.

En voor de rest ja, crumpler zal nooit de goedkoopste tassen hebben, maar je krijgt dan ook wel de mooiste tassen (toch naar mijn menig ) die er zijn en die ook nog eens zeer degelijk zijn en je krijgt er nog een levenslange garantie bovenop
    Nice pen, bet you write good stories with it.
    Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600

Comment

Re: Foto's/Ervaringen Crumpler Backpacks ?

Hallo,
      Heeft er iemand van julie ervaring of extra pictures of what else van deze zak?

Crumpler Stripper Ripper XL Ook goed is de ripper tripper versie.
      Alvast bedankt voor julie reacties,
      Valerie

Comment

Working...
      X