Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschil ringflits van Canon en van Sigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verschil ringflits van Canon en van Sigma

    Er zit nogal wat prijsverschil tussen de Canon MR-14EX Macro Ring Lite en de
    Sigma Flash Macro EM 140 DG EO-ETTL. Over de Canon flitser heb ik hier en daar al postief nieuws gelezen maar over de Sigma vind ik weinig. Weet iemand hier iets meer over? Ik wil de flitser op mijn Sigma macro 105 mm gebruiken. Is een Canon versie dan wel geschikt?

  • #2
    Re: Verschil ringflits van Canon en van Sigma

    mij hebben ze altijd verteld dat je voor flitsers best bij het merk van je camera blijft voor 100% compatibiliteit...

    ik heb hier echter zelf geen ervaring mee want sta zelf op het punt om een 580 EX te kopen als ik de macro kocht, ging ik voor de Canon MR-14EX...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Verschil ringflits van Canon en van Sigma

      Ik heb deze morgen naar een winkel gebeld en de Canon steekt met kop en schouders boven de Sigma uit. Is het prijsverschil echt waard, veel meer mogelijkheden..

      Comment


      • #4
        Re: Verschil ringflits van Canon en van Sigma

        kijk overigens eens onder "Aangeboden", daar staat momenteel een MR14 EX te koop voor een goeie prijs...

        Veel succes met de aankoop!
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: Verschil ringflits van Canon en van Sigma

          Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
          kijk overigens eens onder "Aangeboden", daar staat momenteel een MR14 EX te koop voor een goeie prijs...

          Veel succes met de aankoop!

          'k ga er zaterdag om

          Comment

          Working...
          X