Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitsers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flitsers

Beste mensen,

Ik fotografeer al een hele tijd, maar ik heb nog nooit met een externe flits gewerkt, en ik weet er eigenlijk helemaal niks over.

Is er iemand die mij de weg kan wijzen naar een website waar ik alles kan lezen over richtgetallen en aanverwanten, en waar ik eventueel ook kan vinden wat de verschillen zijn tussen de verschillende modellen van Canon?

Ik zal later wel uitvinden HOE ik ermee moet omgaan, maar ik wil gewoon weten hoe alles in zijn werk gaat, zodat ik de keuze op kennis kan baseren in plaats van op hear-say.

Bedankt!
    ______
    www.vue.photo

Re: Flitsers

Hier vind je de meest uitgebreide uitleg over flitsen met Canon.

Dave
    pixelpusher

Comment

Cool, bedankt! Ik heb eruit begrepen dat ik best gewoon een 580EX koop.
      ______
      www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
        Cool, bedankt! Ik heb eruit begrepen dat ik best gewoon een 580EX koop.
        Als de prijs geen probleem is, gewoon doen
        pixelpusher

Comment

Ik heb er nu het geld nog niet voor, maar laten we zeggen dat gewoon een body met tweederangs lenzen gewoon niet meer gaat voor wat ik wil, dus sluit ik geen compromissen meer. Ik heb ondervonden dat ik met minder dan echt goeie lenzen toch mijn geld weggegooid heb.
          Ik heb al mijn slechte lenzen eruit gegooid en ben nu aan het sparen voor 't volgende: een 70-200 2.8 (IS eventueel), een 135 2.0 en een goeie flits. Later moet er nog een 5D komen en wil ik op dat moment ook mijn tamron 17-35 vervangen door een 24-70 2.8.
          Dus als de één of andere rijke mecenas geld overheeft, weet ie meteen waar hij ermee naartoe kan. Ik verkoop momenteel redelijk mijn straatfotografie in Amerika, en ik wil gewoon véél betere kwaliteit. Maar 't brengt nog steeds niet genoeg op om er nieuw gerief mee te kopen. Tijd zal wel raad brengen zeker...
          ______
          www.vue.photo

Comment

24-70/70-200 is idd heerlijke combi

en idd 580ex is the best you can get
            Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Working...
            X