Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raynox

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Raynox

Ik zou voor mijn Fujifilm Finepix S5600 een voorzetlens van Raynox willen kopen, nl. DCR-5000. Daarvoor zou ik de RA 5255A lensadapter moeten hebben.

Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden (Op fotokonijnenberg vind ik ze niet)? Ze moeten wel leveren in België...

Bij voorbaat dank.

Re: Raynox

Bij Amazon Duitsland :

(wat kan Google toch makkelijk zijn)

Comment

Bedankt voor de reactie. Ik had deze website ook al bekeken, maar jammer genoeg leveren zei hun foto-artikelen alleen in duitsland en oostenrijk.

Comment

Deze levert wel naar Belgie :

Comment

Die vraagt 16 euro verzendingskost voor een adapter ring van nog geen 10 euro. Dat wordt dus plan B.

Is het ook mogelijk om een adapter ring van een ander merk te gebruiken, en zo ja, welke merken bestaan er zoal?

Comment

Voor een adapterring kun je in de fotozaak om de hoek terecht.
            Elk merk dat een beetje naam heeft, heeft zulke ringen, en ja zolang je de juiste maat neemt schroef je het er netjes op en af. Dus stap gewoon de dichtst bijzijnde speciaalzaak binnen.
            Ik heb zelf ook Raynox -lenzen, maar gebruik ze heel weing. Ben ook niet echt overtuigd van de resultaten in combinatie met mijn S5600. (Macro + teleconverter)
            PENTAX K100d SUPER !!!!!
            Pentax DA 35 F2.4 - Pentax A 35-105 F3.5
            En een dapper standaard-kitlensje

Comment

Working...
            X