Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Is er iemand die deze tas al heeft kunnen testen en die eventueel een vergelijking kan maken met de Slingshot 200AW? Essentieel is dat een 70-200 2.8 meekan (niet noodzakelijk op de camera).
MVG,
Daniël
Last edited by DanielG; 19 maart 2007, 15:31.
Reden: typo in titel
Kan dat ook bij de slingshot 200? Eventueel de 70-200 los in een ander vak?
MVG,
Daniël
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Op www.cambags.com kan je van de meeste fototassen foto's vinden van gebruikers, met de lijst van het materiaal dat ze er in steken. Misschien kan dit je verder helpen...
Op www.cambags.com kan je van de meeste fototassen foto's vinden van gebruikers, met de lijst van het materiaal dat ze er in steken. Misschien kan dit je verder helpen...
Dat is nu eens wat men een gouden tip noemt. Aan de hand van de diverse reviews lijkt het mij dat een 200AW net groot genoeg zou moeten zijn. Langs de andere kant geeft de 300AW de mogelijkheid om de 70-200 op het toestel te laten en ik kan mij voorstellen dat dit, in bepaalde situaties, een voordeel kan zijn. Een gevaar lijkt mij dan wel dat je teveel gaat meenemen (wordt ook in een review vernoemd).
Otto, kan ik eventueel bij jou in de zaak testen of één en ander lukt? Het materiaal dat er in ieder geval in moet passen is een EOS 400D met grip, een Sigma 70-200/2.8, een Tamron 17-50/2.8, een Canon 50/1.4 en een 580EX. De lenzen natuurlijk met zonnekap erbij.
MVG,
Daniël
Last edited by DanielG; 19 maart 2007, 17:51.
Reden: Typo
Dat is nu eens wat men een gouden tip noemt. Aan de hand van de diverse reviews lijkt het mij dat een 200AW net groot genoeg zou moeten zijn. Langs de andere kant geeft de 300AW de moegelijkheid om de 70-200 op het toestel te laten en ik kan mij voorstellen dat dit, in bepaalde situaties, een voordeel kan zijn. Een gevaar lijkt mij dan wel dat je teveel gaat meenemen (wordt ook in een review vernoemd).
Otto, kan ik eventueel bij jou in de zaak testen of één en ander lukt? Het materiaal dat er in ieder geval in moet passen is een EOS 400D met grip, een Sigma 70-200/2.8, een Tamron 17-50/2.8, een Canon 50/1.4 en een 580EX. De lenzen natuurlijk met zonnekap erbij.
MVG,
Daniël
Ja hoor geen probleem, we zijn met uitzondering van deze donderdag alle dagen open.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Is er iemand die deze tas al heeft kunnen testen en die eventueel een vergelijking kan maken met de Slingshot 200AW? Essentieel is dat een 70-200 2.8 meekan (niet noodzakelijk op de camera).
MVG,
Daniël
Bij mij past zelfs in de 100 zonder enige moeite m'n d50 met 28-200 erop.
400D
Tamron 17-50/F2.8 (al of niet op de cam)
Canon EF 50/1.8 (al of niet op de cam)
Canon 70-200/F4 (apart achteraan, niet op de cam)
Ik heb (nog) geen flitser en grip maar dat begint toch al krap te worden denk ik.
Ik heb het achterste vakje voor de 70-200 voorzien, maar dat is niet helemaal volgens de regels van het ontwerp. Ik heb namenmijk een van de compartiment afschermers dwars geplaatst tegenover de voorziene stand. Dus echt goed en juist zit hij niet, maar voldoende om de lens te beschermen bij dragen.
Voor mij was een compacte tas belangrijk en ook eentje waar iets mee kan zonder dat hij van de rug moet. Maar om de 70-200 te gebruiken is het afnemen toch wel aangeraden.
Comment