Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies foto/reistas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Advies foto/reistas

Hallo,
    Met de paasvakantie gaan wij naar Domenica en ik neem uiteraard mijn camera mee. Nu heb ik thuis een grote Tamrac tas staan (meerdere body's en lenzen) en een kleintje van Lowepro (slechts voor body + lens) die ik niet direct wens mee te nemen. Heeft er iemand een alternatief voor volgende zaken:

Body D200 + MD200
    Nikor VR 18-200
    SB600
    Uiteraard met inbegrip van de opladders en kabeltjes.

Ik zou het zo compact mogelijk willen houden. Voorstellen zijn van harte welkom

Txs,
    Klaus
    D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
    SB600, Slingshot AW100

Re: Advies foto/reistas

Ik doe de 'bijbehorende' zaken nooit in de fototas, maar in een losse tas in de koffer, dan loop je er niet mee te sjouwen en laat ze in het hotel.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik denk dat ik voor deze zal gaan : de Domke F- 4AF of de D-3X maar deze heeft blijkbaar minder stevige indelingen. Dit kan van belang zijn qua beschermong van je materiaal.

Ziet er compact uit en in materiaal dat met de tijd steeds mooier wordt. De stijl kan ik vgl. met mijn Billingham 445, maar deze is Engelse topkaliteit en vind ik iets te groot om om reis mee te gaan.

Groetjes,
      Pol.
      Last edited by enero; 19 maart 2007, 23:28.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

He Pol,
        Bedankt voor die tip voor die site. Een foto zegt toch direct een pak meer dan zomaar een tekening van de fabrikant. Zal zo mijn keuze wel kunnen maken.
        Groetjes,
        Klaus
        SB600, Slingshot AW100

Comment

Keuze is gemaakt: Lowepro Slingshot 200
          Had die al eens een paar keer gezien, maar via cambags toch een goed zicht gekregen van de mogelijkheden.
          Groetjes,
          Klaus
          SB600, Slingshot AW100

Comment

Working...
          X