Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kenko Extention Tubes (Macro)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kenko Extention Tubes (Macro)

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
    pas maar op voor bijkomende (douane) kosten!
    ze worden verscheept vanuit hongkong ...
    mm
    Dat is waar...maar als er nu nog 30% bij komt aan kosten,
    ben ik nog steeds een stuk goedkoper af dan ze in belgie te kopen...
    dus ik heb het erop gewaagd

Comment

Ik heb al meerdere malen bij die mensen uit Hong Kong besteld (2 keer ene convertors, extension tubes, remote cord), nog nooit duane kosten gehad. Het gaat steeds om kleine pakjes dus ik denk dat het risico op extra kosten dan veel kleiner is.
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
        reken wel dat je héél dicht op je onderwerp moet kunnen komen met die 50mm, best met statief want uit de hand zijn de goeie eerder toevalstreffers. Ideaal voor mosjes en zo, minder voor vlinders en vliegen...
        wil dat dan zeggen dat je AF niet werkt of dat je niet op oneindig kan scherpstellen?
        desnoods handmatig.

Ik zou het nl vooral voor nachtvlinders en insecten willen gebruiken.
        hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Autofocus zal wel werken, maar in een veel kleiner gebied (door de zoeker kijken en naar het voorwerp toe bewegen tot het ongeveer scherp lijkt, en dan pas kan je de autofocus zijn werk laten doen). Focus op oneindig is niet meer mogelijk. Bovendien zouden die Kenko-setjes niet met EF-S lenzen werken. Daarom heb ik een setje van Danubia op Ebay-Duitsland gekocht. Perfect afgewerkt en werkt zowel met EF-S als EF...

Comment

Working...
          X