Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zigview

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zigview

    De zigview is hier wel al eens eerder ter sprake geweest,maar ik zou willen weten of er hier mensen zijn die de laatste versie hebben,de S2.En zo ja,bevalt het?De eerste versie zag er inderdaad uit als een goedkoop speelgoedje met veel te klein LCD schermpje en te lage resolutie,maar de S2,met zijn afneembaar LCD en afstandsbediening,lijkt uit ander hout gesneden.Iemand?


    Walter
    D850

  • #2
    Re: Zigview

    Heb me voorgenomen eens te gaan kijken bij konijn (Turnhout)maar is er nog niet van gekomen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Zigview

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Heb me voorgenomen eens te gaan kijken bij konijn (Turnhout)maar is er nog niet van gekomen.


      Turnhout is wat ver voor mij om vanuit Kapellen eens vrijblijvend te gaan kijken.Ik ga eens bellen naar Grobet Antwerpen.'t Lijkt erop dat er hier nog niet te veel Zigview S2 eigenaars zijn.'t Is ook meer dan 300€,te veel weggegooid geld als blijkt dat je er uiteindelijk niets mee kan doen (als bijv. de helderheid van het LCD niet voldoet ):
      D850

      Comment


      • #4
        Re: Zigview

        Zou je die 300 EUR dan niet beter investeren in een hoekzoeker ?
        Dat werkt altijd en vreet geen batterijen

        Comment


        • #5
          Re: Zigview

          Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
          Zou je die 300 EUR dan niet beter investeren in een hoekzoeker ?
          Dat werkt altijd en vreet geen batterijen

          Nee,daar heb ik goed over nagedacht,ook met een hoekzoeker sta je soms nog in hele moeilijke,voorovergebogen houdingen.'t Is daarom natuurlijk dat ik eerst zo'n Zigview aan het werk wil zien,als de resolutie van het schermpje zwaar tegenvalt,of als het in zijn geheel een plastiekerig overprijsd speelgoedje is,wordt het toch een optische hoekzoeker.Maar bedenk ook de dingen die het kan die een optische zoeker niet kan,zoals op afstand de camera bedienen enz.




          Walter
          D850

          Comment


          • #6
            Re: Zigview

            Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
            ...ook met een hoekzoeker sta je soms nog in hele moeilijke,voorovergebogen houdingen....
            Geef Phorrohacos groot gelijk, dat is dus ook de belangrijkste reden waarom ook ik aankoop overweeg. Konijn is nogal ver weg.

            Macroshopper, als ge d'r geraakt doe me 'n plezier (bel eerst en vraag of ze hem kunnen monteren en de werking laten zien... was over 2 weken nog nt geval):
            - Zijn gegevens zoals diafragma, senelheid... ook zichtbaar?
            - Vlug af te nemen (en toestel gewoon te gebruiken; voor gewone fotografie niet erg praktisch, tenzij om achter de hoek te kijken )
            DVC

            Comment


            • #7
              Re: Zigview

              'k Laat iets weten
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Zigview

                Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Maar bedenk ook de dingen die het kan die een optische zoeker niet kan,zoals op afstand de camera bedienen enz.
                Walter
                Dat wist ik niet
                Nu klinkt het al heel wat aantrekkelijker, ga dit draadje nauwer opvolgen.

                Laat zeker (via post) even weten wat de bevindingen van de test zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Zigview

                  Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                  Dat wist ik niet
                  Nu klinkt het al heel wat aantrekkelijker, ga dit draadje nauwer opvolgen.

                  Laat zeker (via post) even weten wat de bevindingen van de test zijn.
                  Dingetje kan nog meer, kan ook op beweging werken (op bepaald veld zelfs denk ik )!!!


                  Als we genoeg volk hebben.... toch even wachten op Macroshopper 's bevindingen!
                  DVC

                  Comment


                  • #10
                    Wat bedoel je Dirk,

                    [Als we genoeg volk hebben.... toch even wachten op Macroshopper 's bevindingen![/QUOTE]



                    Betekent dit dat als we met een aantal personen tegelijk zo'n toestel kopen een eventuele korting kan bekomen worden?

                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat bedoel je Dirk,

                      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      etekent dit dat als we met een aantal personen tegelijk zo'n toestel kopen een eventuele korting kan bekomen worden?
                      Walter
                      Misschien wel... misschien niet... kan dan in elk geval gevraagd worden.
                      DVC

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zigview

                        Van hieruit ook interesse!
                        https://waltertalboom.be-
                        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zigview

                          Mss een lijst aanmaken van wie intresse heeft en een demo kan bijwonen bij Konijnenberg Turnhout.Helsen (BDer)heeft er vandaag geweest en er kan een demo gegeven worden.
                          Als er een lijstje is neem ik contact op met konijn en met jullie (lijst)om verdere afspraken te maken.
                          Bedankt Helsen
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zigview

                            Ik heb interesse.

                            Jos
                            Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

                            Comment


                            • #15
                              Lijst deelnemers eventuele demo zigview:

                              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                              Mss een lijst aanmaken van wie intresse heeft en een demo kan bijwonen bij Konijnenberg Turnhout.Helsen (BDer)heeft er vandaag geweest en er kan een demo gegeven worden.
                              Als er een lijstje is neem ik contact op met konijn en met jullie (lijst)om verdere afspraken te maken.
                              Bedankt Helsen


                              Ik wil alvast op die lijst staan (kan bij voorkeur alleen 's zaterdags komen )
                              _Walter
                              D850

                              Comment

                              Working...
                              X