Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zigview

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zigview

    Intresse lijst voor demo.
    Josp
    Phororhacos
    Walt
    Macroshopper
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #17
      Re: Zigview

      Sorry, Leuven is een heel stuk rijden.
      Korting (tot bep datum) voor BDforumgangers (bvb code bij bestelling) of groepsaankoop....
      DVC

      Comment


      • #18
        Re: Zigview

        Nog iemand intresse?
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #19
          Re: Zigview

          En... nog geen nieuws???
          DVC

          Comment


          • #20
            Re: Zigview

            En... nog altijd geen nieuws???
            DVC

            Comment


            • #21
              Re: Zigview

              Ik heb bij Rembrand Merksem gevraagd of ze aan zo'n toestel konden geraken.Het antwoord was ja,maar...aan 499€ i.p.v. aan 329€ zoals bij Konijnenberg. Ook bij Grobet Antwerpen was dat het probleem:het toestel kunnen aanbieden aan een interessante prijs,dat is de reden dat ze het daar naar eigen zeggen nog steeds niet verdelen.




              Walter
              D850

              Comment


              • #22
                Re: Zigview

                Denk dat ik ooit 'ns ergens gelezen heb dat Konijn die dingen ook zelf invoert.
                Ik wacht echter op nieuws van mensen die deze nieuwe versie hebben zien werken... Hoever zit men met dat lijstje?
                DVC

                Comment


                • #23
                  Re: Zigview

                  Ik heb daar zeker interesse in maar ik moet dan ook nog in Turnhout geraken. Ik hoop de zaken via het forum te kunnen opvolgen.
                  groetjes,

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zigview

                    Heeft intss iemand de demo bij 't Konijn kunnen bijwonen? Mij interesseert de Zigview vooral om groepen mensen van bovenaf te kunnen fotograferen, en bij macro lagere fotostandpunten te kunnen innemen.

                    In geval van een aantrekkelijke prijs ben ik geïnteresseerd in een groepsaankoop, voorzover hier nog steeds sprake van is?

                    Ik volg deze thread op...

                    tx, Wim
                    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zigview

                      'k Dacht dat Macroshopper 'n demo aan 't bespreken was bij Konijn....????
                      DVC

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zigview

                        Momenteel geen tijd,sorry.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zigview

                          In de Focus van deze maand staat een uitgebreide review. Heb deze echter nog niet gelezen, ...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zigview

                            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                            Focus van deze maand ...
                            Focus van april?
                            DVC

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zigview

                              Oorspronkelijk geplaatst door VANCAMPENHOUTDIRK Bekijk bericht
                              Focus van april?
                              Inderdaad!

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zigview

                                Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                                Inderdaad!
                                Heb net dat aprilnummer van Focus gekocht:de review beslaat één enkele bladzijde en laat je wat op je honger zitten naar meer uitgebreide info en foto's van het toestel.Dit is wat je gewoon online erover kunt lezen,en in feite voegt de rest van de tekst daar niet veel aan toe:

                                "ZigView S2: nieuwe generatie elektronische hoekzoeker
                                De ZigView S2 is zijn oorspronkelijk doel als elektronische hoekzoeker ontstegen en heeft met de nieuwe opties ook de functie gekregen van een zeer geavanceerde draadontspanner. Ze is zeer geschikt voor natuurfotografen die vanuit moeilijke camerastandpunten met een grote trefkans schichtige onderwerpen willen vastleggen. Ondanks de vele verbeteringen van de ZigView S2 hebben we toch nog een wensenlijstje voor de opvolger: een meer solide bevestiging aan het oculair, meer verzadigde kleuren, een draadloze verbinding tussen display en camera en terugzien van genomen foto’s op de display. "


                                Walter
                                D850

                                Comment

                                Working...
                                X