Hallo, mijn naam is dieter en heb net een spiegelreflex nikon D40 gekocht. Ben dus nog een leek op gebied van digitale fotografie. Ben op zoek naar een degelijke cameratas (eventueel 2de hands). Mag plaats hebben voor eventuele bijkomende lenzen, 2e batterij,adapter,enz. Kan iemand mij helpen bij mijn zoektocht? Alvast bedankt!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
cameratas
Collapse
X
-
- 7 februari 2007
-
Labels: Geen
-
-
Re: cameratas
Een van de merken die goede tassen maakt en een ruim assortiment heeft:
LowePro
Ikzelf heb een AW200 Slingshot waar ik heel tevreden over ben. Daar heb ik camera insteken, flitser, 2e lens en deel accesoires... (79,90 euro bij topfoto.be + 7 euro verzendkosten)Nikon D80 / Sony DSC-H5
-
Hoi,
Er zijn verschillende merken die degelijke tassen maken, LowePro en Tamrac om er twee belangrijke op te noemen.
Welke tas voor jou meest geschikt is...moeilijk om zomaar te zeggen. Probeer eens naar een winkel te gaan waar ze veel tassen in voorraad hebben (bijvoorbeeld Konijnenberg in Turnhout) zodat je de tas eens kan volstoppen met je materiaal... Ik moet bijvoorbeeld niet weten van een rugzak...
Eén zeer belangrijk advies: koop geen tas die maar juist gepast is. Koop je tas op de groei. Zodat wanneer je lenzen of flisters,... bijkoopt je niet weer een nieuwe tas moet kopen.
Mijn tas is de LowePro Promag2 AW dit is een zeer ruime en toch nog vrij compacte tas (als je weet wat er allemaal in zit)
zoek je eventueel een tweedehands tas dan kan je altijd een zoekertje plaatsen in het "gezocht" forum... Zo ben ik ook aan mijn tas geraakt.
wouter.Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800
Comment
-
Hallo, Ben ook nog maar een goeie maand bezig en heb vandaag
mijn Tamrac 5574 Expedition 4 thuis bezord gekregen.
Heb die besteld via online winkelen bij geheugenkaart zie link
op deze site.
Hebben daar een variteit aan camera zakken voor ieder budget
en interesse.Eergisteren besteld vandaag bezord.
grtz Lorre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieter de smet Bekijk berichtHallo, mijn naam is dieter en heb net een spiegelreflex nikon D40 gekocht. Ben dus nog een leek op gebied van digitale fotografie. Ben op zoek naar een degelijke cameratas (eventueel 2de hands). Mag plaats hebben voor eventuele bijkomende lenzen, 2e batterij,adapter,enz. Kan iemand mij helpen bij mijn zoektocht? Alvast bedankt!
één gouden raad :
koop de tas van de eerste keer groot genoeg.
Je koopt altijd maar iets bij en het eerste wat te klein gaat worden is uw tas. Spreek van ondervinding en ik denk, zal zeker niet alleen zijn.
In het begin is de tas veel te groot : één toestel en één of twee lenzen.
Maar je koopt nog een lens en een tweede toestel en je zit met de problemen, je tas is te klein. Spreek ik nog niet van enkele filters en een flash.
Een boterham voor onderweg en een flesje Jagermeister, nee dat is voor de saus, een cola blikje dan. Versta je !!!!
Koop een grote tas.Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
BD0460BE
Comment
Comment