Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

info over A3+ printers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• info over A3+ printers

Hoi, ben van plan binnenkort een fotoprinter te kopen, ik twijfel momenteel tussen volgende drie modellen

EPSON R2400
    HP phototsmart Pro B9180
    Canon Pixma 9500

Heeft er iemand één van deze modellen en zoja kan je dan eens de + en - kanten opsommen?

alvast bedankt
    http://www.insectennet.be/gallery_index/index.html
    http://www.pbase.com/insects

Re: info over A3+ printers

Wij gebruiken hier oa 2x Canon Pixma 9000pro, en deze zijn super voor kleur.
    Werk je, of ga je veel met zw/w werken en is je budget toereikend dan is de Epson een héle goede keuze! Overigens, voor een hele mooie prijs kun je ook nog wel het "oud" model van de Canon, de S9000 A3+ nieuw vinden (meen bij Kamera Express). Ook een hele goede. Zijn er hier al 3 "versleten".
    Good Luck met je keuze en mooie prints natuurlijk.
    Gr, Paul
    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

Comment

Heb de 2400 staan en kan maar 1 nadeel vinden.
      Het verbruikt veel inkt

Voor de rest niets dan voordelen.

Sven

Comment

Kijk ook eens op www.kieskeurig.nl
        http://www.fotohans.eu

Comment

ken de epson heel goed en is een superprinter! verbruik ligt wel aan de hoge kant
          D700 - 24-70 NIKKOR - 70-200 VR NIKKOR - SB-800 - MANFROTTO 055PROB + ballhead en ng wa reflectieschermkes en een difuusschermke waar ik veel aan heb :-)

Comment

tja, ik had geluk dat er een hele grote in mijn hand viel voor een habbekrats.

ik zou het niet doen moest ik een realistische prijs moeten betalen.
            hoeveel afdrukken denk je te maken? hoeveel vierkante meter muur heb te behangen?
            wat is de prijs van een afdruk all-in (printer, papier, inkt, onderhoud, verlies)
            wat is de prijs bij bijvoorbeeld een milo - aan die kwaliteit kom je toch niet want die gebruiken een belichter?
            deel en bereken je break-even...
            Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar.

Comment

Als je iemand vindt die testaankoop heeft dan zal deze persoon je op weg kunnen helpen.

Dit magazine heeft uitgebreide tests van printers met de voor en nadeel...

Gegroet

Comment

heb zelf oa de R2400 en ben hier meer dan tevreden over, enkel zoals al aangehaald zuipt hij inkt.
                Over de afdrukken, zeker het zwart/wit werk (meerdere types zwart), niks dan lof

Comment

Ik heb een van de voorlopers ervan : Canon i9100 . Goedkoop in gebruik, mooie afdrukken , supersnel.
                  www.Klikkerdeklik.be
                  Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Working...
                  X