Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plooistoeltje in de regio van Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Plooistoeltje in de regio van Leuven

Hallo,

Stomme vraag misschien, maar ik ben op zoek naar een driebeen plooistoeltje om te gebruiken in mijn schuiltent. Ik ben al gaan kijken in Action Shop, maar 40 euro voor een niet zo stabiel stoeltje (lijkt mij) vind ik te veel. Dat zou ik alleen aan een Walkstool geven. Spijtig genoeg heb ik geen auto dus kan ik niet snel even naar Turnhout rijden (Konijnenberg).

Indien er iemand een idee heeft? Ik heb mij al suf gezocht en blijkbaar is dit toch niet zo gemakkelijk te vinden Liefst in de omgeving van Leuven ofwel online te bestellen...

Groeten,
    Andries
    https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Re: Plooistoeltje in de regio van Leuven

As Adventure?
    BD0680BE Flickr
    α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Comment

Heb dit http://www.fotokonijnenberg.nl/produ..._product=12120 model laten meebrengen uit jacht/hengelsportwinkel in Warneton en na vele uren te hebben gebruikt nog geen seconde van beklaagd.
      Voor kwaliteit betaal je natuurlijk een prijs.

Comment

Stock Américain in Herent ?
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

In de dichtsbijzijnde DECATHLON... keuze zat
          http://www.decathlon.be/NL/Product_a...ing/index.html
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Probeer toch maar niet tezeer te besparen op zo'n stoeltje. Als je twee keer brol koopt om dan uiteindelijk een degelijk model aan te schaffen ben je meer kwijt.
            Een plooistoel met een degelijk onderstel en een hoge rug weegt niet meer en bespaart je een pijnlijke rug
            fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
              Probeer toch maar niet tezeer te besparen op zo'n stoeltje. Als je twee keer brol koopt om dan uiteindelijk een degelijk model aan te schaffen ben je meer kwijt.
              Een plooistoel met een degelijk onderstel en een hoge rug weegt niet meer en bespaart je een pijnlijke rug
              Hey,

Ik zoek eigenlijk echt een zo klein mogelijk iets omdat ik vanuit Leuven altijd per fiets eropuit trek en het zal nu al genoeg puffen zijn met fotorugzak en schuiltent Dus daarom had ik graag iets gehad dat zo klein mogelijk opplooibaar is zodat ik da bij aan mijne rugzak kan hangen zonder dat ik hier iets van voel.

@ Kariboe en de anderen: Heel erg bedankt voor de suggesties! Er is hier een Decathlon in Anderlecht (niet zo heel ver van mijn thuisadres) en ik denk dat ik daar misschien wel is een kijkje ga nemen... Na de examens

groeten,
              Andries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes Bekijk bericht
                Hey,

Ik zoek eigenlijk echt een zo klein mogelijk iets omdat ik vanuit Leuven altijd per fiets eropuit trek en het zal nu al genoeg puffen zijn met fotorugzak en schuiltent Dus daarom had ik graag iets gehad dat zo klein mogelijk opplooibaar is zodat ik da bij aan mijne rugzak kan hangen zonder dat ik hier iets van voel.

@ Kariboe en de anderen: Heel erg bedankt voor de suggesties! Er is hier een Decathlon in Anderlecht (niet zo heel ver van mijn thuisadres) en ik denk dat ik daar misschien wel is een kijkje ga nemen... Na de examens

groeten,
                Andries
                Behalve een klapstoeltje gebruik ik vaak een kistje dat op mijn pakkendrager van de fiets past, daar doe ik ook nog spullen in. Ik zit nog al eens in broeklanden waar een stoeltje in de blub wegzakt. Het kistje blijft mooi op zithoogte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes Bekijk bericht
                  Hallo,

Stomme vraag misschien, maar ik ben op zoek naar een driebeen plooistoeltje om te gebruiken in mijn schuiltent. Ik ben al gaan kijken in Action Shop, maar 40 euro voor een niet zo stabiel stoeltje (lijkt mij) vind ik te veel. Dat zou ik alleen aan een Walkstool geven. Spijtig genoeg heb ik geen auto dus kan ik niet snel even naar Turnhout rijden (Konijnenberg).

Indien er iemand een idee heeft? Ik heb mij al suf gezocht en blijkbaar is dit toch niet zo gemakkelijk te vinden Liefst in de omgeving van Leuven ofwel online te bestellen...

Groeten,
                  Andries

Neem het Canon plooistoeltje, welke slechts 29,95 Euro kosten. Bij de betere Canon fotozaken verkrijgbaar.
                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                    Neem het Canon plooistoeltje, welke slechts 29,95 Euro kosten. Bij de betere Canon fotozaken verkrijgbaar.
                    En das pas e goed stoeltje

Comment

ga eens kijken in leuven bij de go-sport
                      die zijn ook niet te duur

Comment

Spring eens binnen in een winkel voor visgerief alle maten en modellen vb Tervuurse poort bij Craps
                        Rizze

Comment

Heel erg bedankt voor de tips aan iedereen! Ik weet wat te doen de komende week

Groeten,
                          Andries

Comment

Working...
                          X