Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe zigview.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe zigview.

Beeld schijnt veel beter te zijn dan zijn vorige broertjes.
    Hoe monteert zich dat op een fototoestel; kan je dat vlug demonteren en terug op de klassieke manier verder gaan. Diafragma, snelheid... zichtbaar op scherm?

S2A is oa voor de D70
    S2B is oa voor de D80 en de D200

Als ik vandaag een S2A koop voor m'n D70, is hij dan niet bruikbaar voor de D200 die ik misschien ooit wel's zal kopen?

Iemand ervaring mee?
    DVC

Re: Nieuwe zigview.

De oude was: rubber ding van de zoeker en zigview erop.
    Ik denk dat die wel zal passen, want de rubbers passen ook op D70 en D200, maar dat het niet beeldvullens zal zijn op de D200 als je de D70 versie gebruikt.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

'k Denk dat je beter de D80/D200 versie koopt als je van plan bent binnen 'n jaar of 2 te upgraden.
      Als je de D70 versie koopt dan heb je nu 'n beeldvullend beeld, maar zul je bij 'n upgrade rondom beeld verliezen.
      Als je de D200 versie koopt zul je nu bij je D70 'n zwarte rand hebben rondom (dus niet beeldvullend, beeld zal kleiner zijn dan 't volle scherm), maar bij 'n upgrade heb je dan geen probleem meer.
      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
      MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

'k Ben ook benieuwd naar ervaringen.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
          'k...beter de D80/D200 versie koopt...
          Daar hebt ge inderdaad gelijk in.
          Persoonlijk vind ik dat het nwe model toch heel wat meer te bieden dan zijn voorganger. Vooral het afneembaar scherm vind ik +. Op de foto en in de bijhorende teksten lijkt het erop dat de kwaliteit van het scherm er serieus is op vooruitgegaan. ?= of dit ook werkelijk zo is. Ander ?: hoe lang gaan de batterijen mee?
          Ben verleden week bij Konijn geweest; daar lagen ze in de kast... nog geen demo-model gemonteerd. Misschien kan iemand 's kijken (ikzelf woon tegen Leuven... is nogal ver) of er inmiddels al 1 gemonteerd is en 'n demoke vragen? Denk dat er hier toch nog mensen moeten geïnteresseerd zijn in dat hebbeding.
          DVC

Comment

Working...
          X