Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wildlife Watching Supplies. Kit to get you closer to the wildlife, Camouflage, Hides, Camera weather protection, Camera Camouflage, Camera Bean bags, Camera Rain Covers, Clothing and outdoor photography gear for your nature and outdoor photography. Camera Trap Accessories, Trail Camera Accessories and ground spikes.
Ik heb zo'n Ameristep Outhouse schuiltentje gekocht via een Ebay shop.
Na een jaar intensief gebruik zowel hier als in Afrika kan ik dit alleen maar aanraden. Heel licht, supersterk, weersbestendig, staat recht in een wip en kan zelfs mee in een gewone reiskoffer in het vliegtuig.
Ik heb zo'n Ameristep Outhouse schuiltentje gekocht via een Ebay shop.
Na een jaar intensief gebruik zowel hier als in Afrika kan ik dit alleen maar aanraden. Heel licht, supersterk, weersbestendig, staat recht in een wip en kan zelfs mee in een gewone reiskoffer in het vliegtuig.
Goe spul voor z'n prijs
Wat mag dat tentje kosten.
Ik heb ontdekt dat in mijn woonplaats Eindhoven sinds kort een verzendhuis is gestart met dergelijke outdoor spullen, maar ze zijn erg prijzig.
Allé, kogel is door de kerk. Aan de hand van de informatie hier mijn gear wat uitgebreid
Bij Cabella's de Dog House Blind Camo schuilhut besteld en bij Wildlife Watching supplies een camera&lens waterproof cover besteld.
We kunnen er weeral tegenaan
Bij Frank BVBA in Lommel zei de bediende vanmiddag dat zij vanaf de maand mei drie type observatiehutten gaan verkopen van circa € 50.- tot € 100. - B.V. de "Hunting Blind". Jammer dat het wat laat in het seisoen is.
Ook een zaak in Eindhoven verkoopt pas vanaf mei een betaalbare hut.
Comment