Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manfrotto veerklem met voet voor flitser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Manfrotto veerklem met voet voor flitser

Wie verkoopt dit http://www.bhphotovideo.com/bnh/cont...&Q=&sku=349147? Het is de Manfrotto veerklem met flitservoet.
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

Re: Manfrotto veerklem met voet voor flitser

Bij Servix & Partners ga dit kunne vinden of iets gelijkaardig.
    Ze hebben daar heel wat in stock van Manfrotto, natuurlijk ook weer niet alles hé. Maar bestellen zal zeker kunnen .

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik dacht dat je dit ook kan kopen bij Konijnenberg.

Klem
      flitsschoentje
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

@Jeff: thanks
        @Zunoel: wel heb je me ooit! Ik was er eerlijk gezegd nog niet toe gekomen om die pagina's manfrotto equipment bij Konijnenberg te doorspitten. Ik ga me dat gelijk bestellen. Bedankt.
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."

Comment

Wat mij een veel stevigere optie lijkt is de:

Superclamp waarin je een spigot monteert.
          Zo heb je een heel stevige klem, welke je op heel veel manieren kan vastmaken. Zo'n veerklem gaat niet echt heel wijd open en is weer minder stabiel met een zware flitser erop. Ik vind het ook handiger dat flitsvoetje wat origineel bij de flitser gelever is hierop te schroeven, en vervolgens zo de flitser erop te monteren.

Comment

Ja, inderdaad, lijkt me steviger. Ik heb een Nikon SB-800, daar zit dat voetje bij. Ik probeer zo'n mobiel flitssysteem samen te stellen, daar moet zo'n superclamp m.i. deel van uitmaken. Bedankt.

Comment

Working...
            X