Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digimate III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Digimate III

@ Swa,
    Ik denk dat Regulus gelijk heeft, kijk hier eens op deze link
    Groetjes
    Valere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      misschien toch maar eens dit lezen voor ge kompleet verloren loopt in techniciteiten ?

http://support.microsoft.com/kb/154997
      en
      http://support.microsoft.com/kb/253774/EN-US/

't is niet denkbeeldig dat ge op uw 40Gig schijf de 32Gig limiter switch gaat moeten zetten ..
      FWIW
      Die 32 Gig limiter plaatsen , hoe doe ik dat ?
      Kan ik niet partititioneren naar 32 Gig ?
      Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
      Web-Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht
        Die 32 Gig limiter plaatsen , hoe doe ik dat ?
        Kan ik niet partititioneren naar 32 Gig ?
        Is normaal een jumper achter op de harde schijf bij een 3,5 inch.
        Hoe het met een 2,5 inch schijf zit weet ik niet.
        Lukt het niet met partition magic ?
        Je kan je hd met partition magic ook indelen in 2 partities.
        Groetjes
        Valere

Comment

ik heb er ook een 40GB in , de eerste keer heb ik die met partition magic moeten klaarmaken (toen zat ik nog met windows te frutselen)

nu met de Mac formatteert ie gewoon de hele schijf zonder speciale ingrepen

mss kan je ermee langs een macgebruiker gaan en em daar ff formatteren
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
            ik heb er ook een 40GB in , de eerste keer heb ik die met partition magic moeten klaarmaken (toen zat ik nog met windows te frutselen)

nu met de Mac formatteert ie gewoon de hele schijf zonder speciale ingrepen

mss kan je ermee langs een macgebruiker gaan en em daar ff formatteren
            Goed idee , is er misschien een Mac gebruiker die mij kan helpen in de buurt van Ekeren bij Antwerpen ?

Ook denk ik dat het moet lukken met DOS , maar ik ken het command voor partisipatie niet , het command voor formateren is : format p:/FS:FAT32 , maar dan komt dus die melding "Het volume is te groot voor FAT32" dus na partisipatie kan het misschien toch lukken,maar hoe partisiperen ?
            Web-Albums

Comment

...en toch moet het met Swissknife ook lukken. Ik kreeg ook wel foutmeldingen toen ik het met mijn 40GB schijf probeerde, uiteindelijk heb ik de HDD in Win een keer als NTFS geformatteerd, en daarna met Swissknife als FAT32 (gewoon een quick format, met de full format kreeg ik ook weer fouten). Je moet wel even zoeken zodat je de partitie juist aangeduid hebt en ook 100% van de schijf instellen (met die schuifbalk/cirkel die je rechts ziet, toegegeven Swissknife is niet zo handig, maar wel gratis.) Het zou toch zonde zijn om slechts een deel van he HDD te gebruiken.

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
                ...en toch moet het met Swissknife ook lukken. Ik kreeg ook wel foutmeldingen toen ik het met mijn 40GB schijf probeerde, uiteindelijk heb ik de HDD in Win een keer als NTFS geformatteerd, en daarna met Swissknife als FAT32 (gewoon een quick format, met de full format kreeg ik ook weer fouten). Je moet wel even zoeken zodat je de partitie juist aangeduid hebt en ook 100% van de schijf instellen (met die schuifbalk/cirkel die je rechts ziet, toegegeven Swissknife is niet zo handig, maar wel gratis.) Het zou toch zonde zijn om slechts een deel van he HDD te gebruiken.
                Dus dat heb ik nog niet gedaan , eerst formateren in NTFS , daarna met Swisskinife naar FAT32 , ik had er al over nagedacht, ik ga het proberen ....thanks !
                Voorlopig kan ik met Swissknife alleen maar de schijven detecteren , als ik dan die digimate schijf selecteer zie ik de gegevens van die schijf tot ik op formateren of partitieperen klik dan is alles weg.
                Web-Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht
                  Dus dat heb ik nog niet gedaan , eerst formateren in NTFS , daarna met Swisskinife naar FAT32 , ik had er al over nagedacht, ik ga het proberen ....thanks !
                  Voorlopig kan ik met Swissknife alleen maar de schijven detecteren , als ik dan die digimate schijf selecteer zie ik de gegevens van die schijf tot ik op formateren of partitieperen klik dan is alles weg.

Het enige dat mij lukt is formateren naar NFTS
                  Web-Albums

Comment

Allemaal bedankt hoor , uiteindelijk is het dan toch gelukt met "Swissknife" maar dan met de goede handleiding die ik van een ander forum kreeg , hier de link voor wie er ook interessie voor heeft: http://www.mobile-harddisk.nl/format/index.html
                    Web-Albums

Comment

Proficiat! Zo bewijs je maar weer eens dat een beetje zoeken soms wonderen doet. Veel plezier ermee.

Comment

Kijk dit is nu de kracht van zo'n forum: mijn Digimate was vol en werd dus leeggemaakt. Probleem: "Hee, hij geeft maar 1GB vrije ruimte aan" => "Oja, dat probleem heb ik nogal gehad, hoe heb ik dat toen ook al weer opgelost." => "Even op BD zoeken."

De link die DeSwa hierboven heeft gepost legt echt heel goed uit hoe je je Digimate opnieuw formatteert!

Comment

Dat heet toch Seitec P2SHS tegenwoordig hé...
                          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                          www.musicinframe.be

Comment

Working...
                          X