Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digimate III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Digimate III

er zit een 3,7V batterij in , die kan je er uit halen (klepje rechterzijkant onderaan, naast het SD/MMC slot )
    De batterij is vrij universeel : bekend als de Fuji NP-60 , geschikt voor allerlei toestellen van casio , nikon , kodak , medion , pentax, toshiba,... gewoon in E-bay NP-60 ingeven
    www.Klikkerdeklik.be
    Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paradroid Bekijk bericht
      er zit een 3,7V batterij in , die kan je er uit halen (klepje rechterzijkant onderaan, naast het SD/MMC slot )
      De batterij is vrij universeel : bekend als de Fuji NP-60 , geschikt voor allerlei toestellen van casio , nikon , kodak , medion , pentax, toshiba,... gewoon in E-bay NP-60 ingeven
      bij de 2 versie kan dat waarschijnlijk niet.
      Ik zie nergens een klepje.
      Je zal waarschijnlijk wel een batterij kunnen vervangen maar dan moet je gaan openvijzen...
      You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
      www.koendd.be

FZ50

Comment

is enkel te gebruiken in fat32, staat toch zo in de handleiding.
        Heb het ding ook bij Hl-tronics gekocht, bij nu kopen is de verzendkost soms lager. dus opletten
        Vinny
        Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinny Bekijk bericht
          is enkel te gebruiken in fat32, staat toch zo in de handleiding.
          Heb het ding ook bij Hl-tronics gekocht, bij nu kopen is de verzendkost soms lager. dus opletten
          en bij de meeste objecten op ebay zijn de ook duurder dan via hun gewone website...
          www.koendd.be

FZ50

Comment

Heb jij die ergens in europa gevonden ?
            heb maar even gekeken en vond enkel een leverancier in hong kong ...

Thanks,
            G
            As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
            like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
              Heb jij die ergens in europa gevonden ?
              heb maar even gekeken en vond enkel een leverancier in hong kong ...

Thanks,
              G
              is belgie dicht genoeg?

gr,
              KOen
              www.koendd.be

FZ50

Comment

lees es goe : da is ook Hong Kong

Ik bestel al mijn gerief in hongkong , nog nooit problemen gehad .
                Of da nu in Gent vertrekt , of in hongkong :

doosje in , postzegel erop , brievenbus in .... aankomst in je dorp , mee met de facteur , binnen

Alleen duurt het een ietsje langer
                www.Klikkerdeklik.be

Comment

lees es goe : da is ook Hong Kong
                  ja, daar bennek (lees: ben ik) vandaag opgekomen toen ik een kabelke (lees: een kabeltje) wou bestellen.
                  Tot ik de nederlands uitleg begon te lezen:

Oorspronkelijk geplaatst door ebay
                  Zij ontvangen een E-mail binnen 24 uren van ons, met alle noodzakelijke gegevens. Na 24 uren, u zou geen e-mail nog moeten ontvangen hebben, te informeren ons gelieve, verzend ons gelieve naar e-mail van een ander e-mailadres. Het kan jammer genoeg voorkomen, dat wij automatische E-mail kennen die van Ebay over uw aankoop en zo helemaal niet wordt ontvangen, dat u één van onze verworven producten. Dit is nochtans zeer zelden het geval, te wachten gelieve daarom één dag vóór u verzenden ons uw bericht.
                  (alé (lees: maar ja), kan eigenlijk die volledige tekst roodkleuren maar da (lees: dit) stukje is echt grappig )

toen haddek (lees: had ik) ook door dat niet in belgië was

dan maar morgen naar de computerwinkel, kwil (lees:ik wil) geen 2 weken wachten...
                  Last edited by koen dd; 9 januari 2007, 00:44. Reden: grove spelfouten verbeterd!
                  www.koendd.be

FZ50

Comment

Ik bestel al mijn gerief in hongkong , nog nooit problemen gehad .
                    Of da nu in Gent vertrekt , of in hongkong :

doosje in , postzegel erop , brievenbus in .... aankomst in je dorp , mee met de facteur , binnen

Alleen duurt het een ietsje langer
                    Heb in principe geen problemen met dingen in hkg te bestellen maar ben alleen een beetje bang voor de douane.
                    Als er bij een batterij van 4 eur, eerst al 6 eur verzendingskost en dan nog eens 20 eur inklaring bijkomt wordt het een dure grap voor een stomme batterij he.

G
                    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                    like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
                      ja, daar bennek vandaag opgekomen toen ik een kabelke wou bestellen.
                      Tot ik de nederlands uitleg begon te lezen:

(alé, kan eigenlijk die volledige tekst roodkleuren maar da stukje is echt grappig )

toen haddek ook door dat niet in belgië was

dan maar morgen naar de computerwinkel, kwil geen 2 weken wachten...
                      Ik maak mij niet druk om een spelfout, maar zeker van een student had ik een leesbare tekst verwacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                        Ik maak mij niet druk om een spelfout, maar zeker van een student had ik een leesbare tekst verwacht.
                        wat is er dan niet leesbaar aan?
                        Moet ik met het groene boekje bij de hand reacties beginnen typen?
                        Sommige mensen komen nu eenmaal uit westvlaanderen
                        ik denk toch dat mijn reactie een nuttige bijdrage is tot het forum (in tegenstelling tot die van jou...
                        Maar, ik heb mijn tekst aangepast voor de niet west vlamingen, beter zo?

ps: lees de reactie van paradroid eens (ik ben niet de enige), is het omdat ik student ben dat dit niet kan
                        maar doe jij maar verder met reacties van iedereen te verbeteren als jij je (oej is dat correct?) daar beter bij voelt , slaapwel

Kheb mij even in jou forumfunctie ingeleefd en kijk wat ik vond
                        Bij het verscherpen van sommige foto's (met sterk donker en licht naast elkaar) krijg je bij de contouren lichte en donkere randen als je de 'halo' hoger zet dan de standwaarden. Nu moet bij opnamen van een digitale camera altijd verscherpt worden of de camera doet dat of je doet het zelf later in een fotobewerkings programma

blijkbaar deel je dezelfde mening als ik

is hier ook van toepassing dacht ik
                        Last edited by koen dd; 9 januari 2007, 00:58.
                        www.koendd.be

FZ50

Comment

ik heb met die klein frullen nog nooit douaneproblemen gehad , da steken ze in nen envelop , douanesteekproeven zijn meer kleine doosjes e.d.... en dan nog . heb al honderden spullen uit Hongkong laten afkomen , nog nooit last gehad
                          www.Klikkerdeklik.be

Comment

Hij leest zonder probleem een 2 gig kaart.

Patrick
                            BD0694BE
                            http://pdeco.fotopic.net

Comment

Hallo Digimate III gebruikers,
                              ik was eigenlijk op zoek naar een gewone 2.5" case om m'n oude harddisk in te stoppen (de oude X's Drive heeft de geest gegeven, maar ik heb ook nog een PD70X), maar nu ik zie dat de Digimate helemaal niet duur is en dan ook nog eens geheugenkaartjes kan overzetten, kan ik meteen beter voor zo eentje gaan.
                              Vraagje: op ebay zie ik dat de akku in de Digimate BP-56 heet (bv hier)
                              Dat is dus dezelfde als een "NP-60"?

Hebben jullie de laatste maanden (thread heeft wat stilgelegen) nog slechte ervaringen met de Digimate III gehad? Of zou je hem meteen opnieuw kopen?

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Ik zou de digimate zeker opnieuw kopen.
                                geen problemen mee enkel dat het scherm af en toe begint teflikkeren en het in zonlicht moeilijk (niet) leesbaar is.
                                maarja het scherm dient toch alleen maar om te zien hoeveel diskspace er nog is. de copy functie laat ik meestal gewoon zijn gang gaan, nadien wordt het toestel toch afgezet.
                                Ik gebruik hem ook als cardreader trouwens.

G
                                like.no.other

Comment

Working...
                                X