Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrac/LowePro in de regen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tamrac/LowePro in de regen ?

Heb ondertussen de AW cover van men computrekker al "gedemonteerd" , en deze past net perfect over de phototrekker classic. Nu alleen nog een ingenieuze bevestiging onderaan fabriceren (zo blijft hij ook wel zitten maar toch extra stevigheid is wel handig ) en tis dik in orde .

Lekker waterproof ... allez toch regen
    Last edited by SPeedygonzales; 29 november 2006, 10:50.
    Gravity Sucks ....

Comment

Heeft er misschien iemand ervaring met het gebruik van Nikwax op kameratassen ? Ik gebruik dit al wel eens op wandelschoenen en vroeg me nu af of dit misschien een extra bescherming zou kunnen bieden.

Mvg,
      TravelToy.
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Je kan ook bij een "adventure" store een raincover kopen voor trekking rugzakken. In principe hetzelfde als een AW cover maar dan van een ander merk, dit had ik gedaan indien men AW cover van de computrekker niet had gepast.

Met zo'n wax geen ervaring, mss eens vragen in zo'n dergelijke adventure store waar ze die verkopen.
        Gravity Sucks ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
          Heeft er misschien iemand ervaring met het gebruik van Nikwax op kameratassen ? Ik gebruik dit al wel eens op wandelschoenen en vroeg me nu af of dit misschien een extra bescherming zou kunnen bieden.

Mvg,
          TravelToy.
          Mijn ervaring leert dat je best je fototas niet met één of ander product te lijf gaat. Het resultaat is plekken, verkleuring en zeker en vast geen verbetering...
          Mijn stokoude LowePro Trimtrekker heeft ooit eens een dergelijke behandeling ondergaan en is er zeker en vast niet mooier, noch beter van geworden...
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
          X