Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik heb Nikon NL en BE gemaild : Hun antwoord was -> we hebben er zelf geen.
Nikon NL doet geen reparaties en heeft dus ook geen onderdelen.
In Nederland moet je zijn bij het repair service centre in Beverwijk. Ik heb ze gevraagd naar die dopjes en die gaan ze binnenkort gewoon leveren.
Denk er wel aan dat als je ze besteld, dat het met porto en rembourskosten zo een knopje van 20 euro kan worden. Maar als je er langs gaat om toch je camera te laten schoonmaken ....
Re: Groepsaankoop Afsluitdopjes - D200 & d100, d1x, d1h, d2h, d2x - fuji s2, fuji s
Oorspronkelijk geplaatst door Hans BraakhuisBekijk bericht
Nikon NL doet geen reparaties en heeft dus ook geen onderdelen.
In Nederland moet je zijn bij het repair service centre in Beverwijk. Ik heb ze gevraagd naar die dopjes en die gaan ze binnenkort gewoon leveren.
Denk er wel aan dat als je ze besteld, dat het met porto en rembourskosten zo een knopje van 20 euro kan worden. Maar als je er langs gaat om toch je camera te laten schoonmaken ....
Gaarne wil ik ook 2x AA en 2x AF bestellen alleen geef svp even aan hoe ik mijn adres gegevens bekent moet maken en hoe de betaling verloopt .
Mvg Marianne.
Comment