Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

    Vorig jaar verkocht Aldi Sihl papier van 240 g/m2 , nu is blijkbaar 270 g/m2.
    Is deze 30g een groot verschil in stevigheid want die 240 vind ik toch maar 'flodder' papier.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #17
      Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe
      Vorig jaar verkocht Aldi Sihl papier van 240 g/m2 , nu is blijkbaar 270 g/m2.
      Is deze 30g een groot verschil in stevigheid want die 240 vind ik toch maar 'flodder' papier.
      Ik heb hier nog 2 pakken sihl papier 200gr en dat is nogal dun , maar de foto's komen toch in een map dus maakt niet veel uit.

      Ik heb gisteren eens een test gedaan 2 foto's uitgeprint 1 op dat sihl papier en een op canon Photo paper plus glossy 270 gr.Ik leg de foto's naast elkaar en zie geen enkel verschil qua contrast scherpte en kleur!.Natuurlijk is het canon papier wel wat dikker.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #18
        Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

        Mir, je voorstel om via de fabrikant papier in te kopen vind in zeer lovenswaardig. Mocht het huidig Aldi-papier tegenvallen ging ik zeker meedoen.
        Maar het Papier dat deze week in de aldi ligt bevalt me zo goed dat ik denk dat Sihl-papier niet méér te bieden heeft. ('k heb hier ondertussen 10 pakjes liggen )

        Toch bedankt voor de moeite!
        www.bigducksix.be

        Comment


        • #19
          Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

          Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix
          Mir, je voorstel om via de fabrikant papier in te kopen vind in zeer lovenswaardig. Mocht het huidig Aldi-papier tegenvallen ging ik zeker meedoen.
          Maar het Papier dat deze week in de aldi ligt bevalt me zo goed dat ik denk dat Sihl-papier niet méér te bieden heeft. ('k heb hier ondertussen 10 pakjes liggen )

          Toch bedankt voor de moeite!
          Ja ik zat hier ook zonder papier,dat papier in de aldi kwam er dus juist op tijd.Ook eerst 1 pakje gekocht en getest,daarna nog 10 pakken gaan bij halen

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #20
            Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

            Oorspronkelijk geplaatst door JePe
            Vorig jaar verkocht Aldi Sihl papier van 240 g/m2 , nu is blijkbaar 270 g/m2.
            Is deze 30g een groot verschil in stevigheid want die 240 vind ik toch maar 'flodder' papier.
            ja die 30 gr maakt het verschil , het is veel steviger , het papier dat nu binnen is in de aldi is echt goed
            Mvg,
            Marijn

            My Flickr

            Comment


            • #21
              Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

              Hier ook vijf pak gekocht, prima stevig stukje papier, gelijk getest....

              mvg, Dick.

              Comment

              Working...
              X