Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

    lk heb contact gehad met de fabrikant van het gekende 'aldi' fotopapier.
    Ik zou via hem kunnen bestellen maar heb een BTW nummer nodig.Ze verkopen niet aan particulieren.De prijs weet ik nog niet maar de prijs van de Aldi gaan we niet kunnen halen wegens kleinere afname.Maandag weet ik meer over de prijs.

    Nu is mijn vraag:

    - is hier op BD iemand met een BTW nummer waarmee we dat papier kunnen bestellen?
    - wie heeft er interesse om hier aan mee te doen?

    Het papier zou 200gr zijn en verpakt per 20 of 25 vellen.(hier weet ik maandag ook meer over)


    Een andere optie zou zijn dat we een grote hoeveelheid papier kopen bij een afnemer van sihl in Zuid Nederland,zierikzee 3,28 euro per pak van 20 vellen 200gr.En zo de transportkosten kunnen delen.

    mir
    Last edited by mir; 11 augustus 2006, 14:52.
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

    ik denk dat het vorig jaar ook rond deze periode in den aldi was dat er papier te koop was.... hopelijk binnen enkele weken terug?? wie weet?

    Lesley.
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #3
      Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

      Het papier dat ze vorig jaar in de Aldi (in Belgie, want in Nederland hadden ze ander papier) verkochten was 240 gram, en dat kostte 5,99 euro per pak van 50 vellen. Ik heb hier nog een voorraadje liggen .

      Dat fotopapier hebben ze gewoonlijk in augustus, en dat zal dit jaar waarschijnlijk ook wel zo zijn.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
        Het papier dat ze vorig jaar in de Aldi (in Belgie, want in Nederland hadden ze ander papier) verkochten was 240 gram, en dat kostte 5,99 euro per pak van 50 vellen. Ik heb hier nog een voorraadje liggen .

        Dat fotopapier hebben ze gewoonlijk in augustus, en dat zal dit jaar waarschijnlijk ook wel zo zijn.
        ok dan wacht ik nog even af,bij sihl wist men mij te vertellen dat ze het 240gr papier niet meer hadden???
        Zou stom zijn nu een inkoopactie te organiseren als er deze maand nog papier in de Aldi is.

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

          Oorspronkelijk geplaatst door mir
          ok dan wacht ik nog even af,bij sihl wist men mij te vertellen dat ze het 240gr papier niet meer hadden???Zou stom zijn nu een inkoopactie te organiseren als er deze maand nog papier in de Aldi is.

          mir
          Misschien heeft Aldi alles opgekocht om het één van de volgende weken in de aanbieding te zetten .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

            De ketting is zo sterk als haar zwakste schakel!

            Het komt mij onlogisch over, na de investering in een hoogstaande body en evenwaardig glas om op deze body te plaatsen. Een hoogwaardige printer die in staat is de beste afdrukken te leveren!

            En dan zit het venijn in de staart, aldi papier en hervulde inktpatronen ????? die onze ganse setup overhoop halen.

            Mijn drang naar perfectie, vraagt om superieur papier van 290 gram of meer en orginele inkt van mijn printer.

            Ik ben voor meer dan 100 % gewonnen voor digitale fotografie maar ik wil wel eindigen met een afdruk van minmaal 20 x 30 cm die beter is dan zijn analoge tegenhanger, gemaakt met een kleinbeeld en dezelfde optiek die nu op mijn DSLR body's gebruikt wordt. Dit zowel in kleur als in zwart-wit, om dit te kunnen behalen, deed ik investeringen die ik niet laat onderuithalen door: Aldi papier !


            Nog véél succes met de hobby,
            en vriendelijke groeten uit het zonnige
            Kontich Les Bains.

            Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

              Nu er blijkbaar geen fotopapier van sihl in de aldi is moeten we naar alternatieven zoeken.Iemand die een lading in Duitsland gekocht heeft??

              Of kijken we verder bij sihl Belgie-Nederland?Maar dan moeten we een BTW nummer hebben??

              Voorlopig heb ik nog niemand met een BTW nummer gevonden.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
                De ketting is zo sterk als haar zwakste schakel!

                Het komt mij onlogisch over, na de investering in een hoogstaande body en evenwaardig glas om op deze body te plaatsen. Een hoogwaardige printer die in staat is de beste afdrukken te leveren!

                En dan zit het venijn in de staart, aldi papier en hervulde inktpatronen ????? die onze ganse setup overhoop halen.

                Mijn drang naar perfectie, vraagt om superieur papier van 290 gram of meer en orginele inkt van mijn printer.

                Ik ben voor meer dan 100 % gewonnen voor digitale fotografie maar ik wil wel eindigen met een afdruk van minmaal 20 x 30 cm die beter is dan zijn analoge tegenhanger, gemaakt met een kleinbeeld en dezelfde optiek die nu op mijn DSLR body's gebruikt wordt. Dit zowel in kleur als in zwart-wit, om dit te kunnen behalen, deed ik investeringen die ik niet laat onderuithalen door: Aldi papier !


                Nog véél succes met de hobby,
                en vriendelijke groeten uit het zonnige
                Kontich Les Bains.

                Jeff
                Consumenten testen (Computertotaal) kwam de kwaliteit van b. v. Wecare cartridge aan de top van alle geteste en leverde betere presaties dan de orginele Canon, en de helft voordeliger. Het papier van de Aldie doet niet onder voordat peperdure papier van HP en Canon: ik heb het bijde in gebruik. Het voordeel van het Aldie papier is dat je op de achterzijde ook nog tekst kunt afdrukken.

                Comment


                • #9
                  Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                  een consumenten test? bedoel je dan in de aard van test-aankoop ofzo? of is computertotaal eerder een pcbladje?
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #10
                    Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit
                    Consumenten testen (Computertotaal) kwam de kwaliteit van b. v. Wecare cartridge aan de top van alle geteste en leverde betere presaties dan de orginele Canon, en de helft voordeliger. Het papier van de Aldie doet niet onder voordat peperdure papier van HP en Canon: ik heb het bijde in gebruik. Het voordeel van het Aldie papier is dat je op de achterzijde ook nog tekst kunt afdrukken.

                    Dat zijn testen !

                    Voor mij telt enkel wat ik zie en voel !

                    Ik gebruik - Ilford Smooth Pearl en Tetenal Premium Glossy 290 gram

                    Allebei heel goed en allebei ongeveer gelijk van prijs op een A3+ formaat 1.50 Euro per vel. Wat niet echt héél duur is maar wel resultaten geeft .

                    MVG, Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                      Fotopapier, 50 bladen


                      Inkjet fotopapier, 270 g/m², A4-formaat, hoogglanzend, tot 5760 dpi

                      Prijs 5,99 Euro


                      Op woensdag 23 augustus in de Aldi , wel niet van het merk Sihl.

                      Comment


                      • #12
                        Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                        Beste Digipics ,

                        Ik gebruik het Shil papier van de Aldi voor mijn A4 formaat van foto's waarmee ik deelneem aan wedstrijden .
                        Als ze mij vragen welk papier ik gebruik en ik zeg dat het van de Aldi kom vallen ze stom achterover van verbazing wegens de zo goede kwaliteit van fotoafdruk .
                        Nu weet ik niet hoe de foto er binnen 10 jaar gaat uitzien , maar ja , dan ben ik misschien dood .

                        Comment


                        • #13
                          Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                          op Aldi site belgie vanaf 23 augustus fotopapier 270 g 50bl 5.99euro

                          Comment


                          • #14
                            Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                            Het stond er al Freddy !!!

                            Comment


                            • #15
                              Re: inkoopactie Sihl Fotopapier (aldi)

                              Wat voor zin heeft het om hier nu over de kwaliteit van dat aldi papier te discussieren ??

                              Voor mij is dit papier meer dan voldoende.Altijd die vooroordelen van dat aldi materiaal.Hebben jullie al eens op de site van sihl gekeken??

                              http://www.sihl.com/home/home_e.asp

                              Since end of November 2003, Sihl's core business belongs to the italian Diatec Group. Sihl develops, produces and markets media for large-format digital color printing applications based on inkjet and dielectric processes, special products for engineering offices as well as flexible data media for registration and identification.

                              Maar ja ze verkopen aan de aldi en t'is niet goed he.

                              Vroeger moest ik ook steeds het duurste hebben en dacht toen dat ik het beste had.
                              Tegenwoordig durf ik al eens een goedkoop produkt testen en als ik er tevreden van ben waarom zou ik er dan niet verder mee werken?

                              BTW,het was in dit topic niet mijn bedoeling een welles nietes aldi papier op te starten!Ik was op zoek naar mensen die interesse hadden om een gezamelijke inkoop te doen van dat papier bij sihl.
                              Maar ik heb het verkeerd ingeschat,ik dacht dat er nogal wat belangstelling zou zijn in dit initiatief maar niet dus.

                              Voor mij geen probleem, ik zal wel iemand vinden met een BTW nummer en zal dan voor mezelf wel enkele pakken bestellen.

                              mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                              Comment

                              Working...
                              X