Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verboden handbagage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verboden handbagage

Oorspronkelijk geplaatst door TheBigPicture
    En hoe ziet zoiets eruit ? Gewoon sloten met cijferslot ?
    Hoe krijgen die mannen da dan open ? alle codes proberen ?
    Je hebt ze in alle maten en kleuren.
    kijk hier maar ééns:http://www.tamperseal.com

Er zit een sleutelgat op, en daarmee krijgen die mannen dat met hun loper open. Normaal gebruik jij het cijferslot.
    Canon EOS 5D met 3KG glas
    https://reisforum.net

Comment

............
      Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:16.

Comment

Man, waar kan ik zoiets nog vinden op 3 dagen ?Iedereen heeft ne verlengde weekend op maandag omdat dinsdag ne feestdag is..da lukt nimeer voor zaterdag
        Dat is inderdaad weinig tijd, misschien ergens waar ze valiezen verkopen? ze gebruiken dat op alle valiezen. Of met een beetje geluk zal je het ook wel op de luchthaven vinden zeker? Oei, maar dan ben je al ingechekt natuurlijk.

Ik zou op zoek gaan naar een zaak die valiezen verkoopt.
        Of zouden ze dat in een groot warenhuis ook niet hebben? In de Carrefour hebben ze tegenwoordig toch ook alles.

Comment

.........
          Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:13.

Comment

Kan het eens proberen in het wijnegem shopping center ?
            Betwijfel da'k die ga vinden, lijkt me tamelij ingewikkeld..
            Daar moeten ze dat volgens mij toch wel ergens hebben...
            Daar is toch vanalles.

Comment

Man, waar kan ik zoiets nog vinden op 3 dagen ?Iedereen heeft ne verlengde weekend op maandag omdat dinsdag ne feestdag is..da lukt nimeer voor zaterdag
              Bij AS Adventure hebben ze die. Gisteren nog gekocht voor 9 euro.
              Nikon D50

Comment

Ik heb net zo een koffer te koop gezet hier op BD

Zie link: http://forum.belgiumdigital.com/show...92#post1075792
                Last edited by Guest42; 13 augustus 2006, 19:17.

Comment

Geldt deze regel ook voor handbagage naar Turkijke? (vanuit Brussel).
                  Ik vertrek eind deze maand...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raptorke
                    Geldt deze regel ook voor handbagage naar Turkijke? (vanuit Brussel).
                    Ik vertrek eind deze maand...
                    kijk ééns hier voor de laatste info...
                    http://www.biac.be/tips/
                    http://www.biac.be/news/

Voorlopig nog geen probleeem zover ik het begrijp.
                    Ik zeg wel voorlopig, als ze het nog eens aanpassen of er gebeurt nog ergens een incident kan dat snel veranderen natuurlijk.

Comment

En hoe ziet zoiets eruit ? Gewoon sloten met cijferslot ?
                      Hoe krijgen die mannen da dan open ? alle codes proberen ?
                      't Zijn hangsloten met een extra sleutelgat (voor de cijfersloten * ). Via dat sleutelgat kan de douane die dingen openmaken zonder de code te kennen. Ze zijn herkenbaar aan 't rode vlammetje:

Meer informatie: http://www.safeskieslocks.com
                      Ik heb ze gewoon bij de betere tassenwinkel zien hangen, kosten ca. 10 euro.

*: Ze zijn er inmiddels ook als "normaal" hangslot.
                      Last edited by Joost; 13 augustus 2006, 21:37.

Comment

Hello,

op de site van BBC1 kunt u vinden de nieuwe en tijdelijke reglementen betreffende de handbagages:

BBC, News, BBC News, news online, world, uk, international, foreign, british, online, service

groetjes
                        Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost
                          TSA slotje erop
                          Ik zou toch opletten met die slotjes (zeker naar de US toe) want de veiligheidsdiensten op de luchthaven eigenen zich het recht toe om elk slotje dat vast is open te breken/boren...
                          En dit is niets nieuw, dit bestaat voor de US al sinds september 2002

mvg
                          Bert
                          mvg
                          Bert

Comment

Ik vertrek nu zondag naar de USA, met Delta (nr Miami via Atlanta).. Heb al niet veel zin meer om te vertrekken met het idee dat ik fototoestel en al dat duur materiaal in de gewone bagage moet worden gestoken.
                            Ik snap de logica trouwens helemaal niet.. een laptop meenemen mag wel, een fototoestel of mp3-speler dan weer niet.
                            Dat gaat een lange vlucht worden vrees ik.

Daarbovenop vraag ik mij af wat er gebeurt wanneer dit wel met de gewone bagage meegaat en er iets stuk gaat.

Volgens website Delta:
                            Delta is not responsible or liable for cash, camera equipment, commercial effects, computer software and equipment, electronic equipment, fragile articles, jewelry, lifesaving medication, negotiable papers, irreplaceable business documents, works of art or other similar valuable items contained in checked or unchecked baggage. These items should be carried by the passenger.
                            Worden die dan plots wel vergoed bij eventuele schade?
                            Last edited by anendel; 14 augustus 2006, 11:35.
                            Stijn Swinnen
                            Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                            I am not a gear whore showing off my glass collection

Comment

Wij kennen de uitdagingen in jouw sector. Dit maakt ons de perfecte partner voor maatwerk verpakkingsoplossingen en -advies. Bekijk wat The Packaging People voor jou kunnen betekenen.

Schoonmoeder werkt hier, zal haar anders vanavond is vragen wat de minimum afname is voor een deftige prijs.

Hebben alle soorten flightcases. Iemand een idee wat voor afmeting het interessants zou zijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb
                                Ik zou toch opletten met die slotjes (zeker naar de US toe) want de veiligheidsdiensten op de luchthaven eigenen zich het recht toe om elk slotje dat vast is open te breken/boren...
                                En dit is niets nieuw, dit bestaat voor de US al sinds september 2002
                                Precies. Daarom ook TSA sloten: TSA is het acroniem voor "Transportation Security Administration" en dat is de club die de Amerikaanse luchthavens bewaakt. Sloten die voldoen aan hun normen kunnen opengemaakt worden met een loper en alle "points of entry" hebben de beschikking over zo'n loper. Ze schrijven zelf:
                                TSA Recognized Baggage Locks
                                We all sometimes need a little extra sense of security, but before you lock your bag, make sure it’s a TSA accepted lock. We screen every bag before it’s placed on any airplane. While our technology allows us to electronically screen bags, there are times when we need to physically inspect a piece of luggage. If a bag is locked, we are allowed to cut the lock off. That’s where recognized locks come in. We worked in partnership with several companies to develop locks which offer you security without interrupting the security we offer. These locks are normally available at airports and travel stores nationwide.
                                Zie hier voor meer informatie.

Comment

Working...
                                X