Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verboden handbagage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verboden handbagage

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
    Ze laten zich vlak voor vertrek vollopen met Nitroglycerine. Dat is compleet onzichtbaar kunnen ze niet zien op de scan.

En in de lucht laten ze zichzelf ontploffen en komen in het paradijs en krijgen dan 21 maagden.

volgende proef eer je door securetie en aan boord mag komen
    effe testen met zo een trampoline of testbank voor vering van de auto

Maar wie is de dupe
    Wel wij he de gewone mens die zijn vakantie al naar de knoppen is nog voor ze aanvangt
    't is erg maar het is zo, wie kwaad wil doen zal alle middelen aanwenden om zijn/haar doel te bereiken.

Grts
    Formatje

Comment

Wees blij dat ze op je veiligheid letten en het zijn geen 21 maar 72 maagden.
      http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 360gond
        een fotokoffer (foto flightcase)die kan afgesloten worden
        Naar de US zou ik die niet op slot doen, want dan is de kans groot dat die toch opengemaakt is en niet met een loper.....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Komende week ga ik voor stage naar Engeland. Ik heb toch liever vertraging en extra controle dan dat ik in de lucht ontplof
          Groetjes, Linda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansel
            72
            waar gaat ge die vinden

Grts
            Formatje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lin
              Komende week ga ik voor stage naar Engeland. Ik heb toch liever vertraging en extra controle dan dat ik in de lucht ontplof

Het kan ook onder de grond met de Metro, is al met succes uitgeprobeerd. Kan ook op de weg met die dubbeldekkers.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen
                Naar de US zou ik die niet op slot doen, want dan is de kans groot dat die toch opengemaakt is en niet met een loper.....
                TSA slotje erop of een nieuwe (< 2 jaar oude) Delsey of Samsonite is geen enkel probleem.

Comment

Bedankt voor jullie reactie !

Onder de lunch zelf ook wat zitten rondneuzen en tot dit gekomen.
                  Overgaan tot de aankoop van een "Pelican 1550" eventueel in combinatie met de omni trekker van Lowepro of gewoon m'n bestaande mini trekker in die hardcase plooien.
                  Vertrek is voorzien half september dat geeft me dus nog wat tijd.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                    Het kan ook onder de grond met de Metro, is al met succes uitgeprobeerd. Kan ook op de weg met die dubbeldekkers.
                    Ik heb privé vervoer Dan kan het alleen nog op mijn stageadres (arme dieren) of B&B Voorlopig maak ik me dus helemaal geen zorgen

Stomme terroristen
                    Groetjes, Linda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marshy
                      Toch erg als je zelfs je bril en portefeuille moet afgeven.
                      Het ging over "spectacle cases", dus brilkokers, niet je bril.
                      ViV - Mijn foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi
                        Omwille van de veiligheid mogen we niks meer als handbagage meenemen. We zouden er eens een kunnen instoppen. Dus een slimme terrorist stopt die dan toch gewoon in zijn 'normale' bagage? Maar zowel handbagage als gewone bagage wordt toch gescand? Waar zijn ze dan mee bezig?
                        Waarschijnlijk kunnen ze het niet of moeilijker doen ontploffen als het in de gewone bagage zit. Of, aangezien ze een methode zouden gevonden hebben om de bom/het explosief matieraal door de controle te loodsen, zou het kunnen dat het alleen door de handbagagecontrole is (weet niet of ie anders is of niet, als ik me niet vergis alleen rontgen?)
                        ViV - Mijn foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansel
                          Inderdaad 72 maar niet maagden maar druiven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viv
                            Waarschijnlijk kunnen ze het niet of moeilijker doen ontploffen als het in de gewone bagage zit. Of, aangezien ze een methode zouden gevonden hebben om de bom/het explosief matieraal door de controle te loodsen, zou het kunnen dat het alleen door de handbagagecontrole is (weet niet of ie anders is of niet, als ik me niet vergis alleen rontgen?)
                            eerder door de controle komen is moeilijker met een afgewerkte bom
                            foto als spiegel of als venster?

Comment

Met zo'n Pelicase zit je veilig als je het mij vraagt. Ik heb er ook zo eentje en ge moet al nen buldozer hebben om da plat te duwen. Als u vliegtuig neerstort boven de zee kunt ge het bovendien nog als reddingsboei gebruiken... (hetgeen ik u zeker niet toewens!)
                              Succes dermee
                              Apple Inc. rulez

Comment

Ja, Lap hier gaan we weer.
                                Ik moet ook via Londen naar Canada binnen 4 weken. hopen dat dat dan al opgelost is.
                                Er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt mijn fotomateriaal in het vrachtruim te steken. Ik hou alles bij mij.

Vorige keer was er juist een aanslag in de metro de week voor ik naar Londen ging.
                                Canon EOS 5D met 3KG glas
                                https://reisforum.net

Comment

Working...
                                X