Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statief manfrotto 728

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• statief manfrotto 728

Ik ben op zoek naar een geschikt statief voor mijn canon EOS 300 met maximaal 400mm lens. Ik ben nog een beginner in de fotografie en aan een budget gebonden van maximaal 150 euro. Mijn voornaamste doel is natuurfotografie.
    Iemand adviseerde mij de manfrotto 728. heeft iemand hier ervaring mee of heeft er iemand een goed alternatief?

Re: statief manfrotto 728

Met een max. budget van 150 euro, zou je beter uitkijken naar een beter tweedehands, ik heb mijn manfrotto 728 verkocht wegens te onstabiel
    De oudere statieven van manfrotto zoals de 144 zijn een stuk steviger, lees ook zwaarder, wil je licht en stabiel moet je naar carbonstatieven zoals velbon er een paar heeft, maar ik vrees dat daar de prijzen zullen tegenvallen

Comment

Een goed statief zou meegaan voor het leven.
      Digitale bodies kun je na 3 jaar eigenlijk afschrijven.

Je koopt dus beter meteen een goed statief.
      De 055PROB van manfrotto is een klassieker.
      Past in uw budget. Maar dan moet je nog een kop.
      Beter nog iets bij geven dan brol te kopen die je dan toch snel vervangt.
      Eventueel nadat uw camera op de grond is gearriveerd.
      Of tweedehands kopen.

Check ook of die voldoende uw gewicht aankan. Kan 7 kg aan dacht ik.

Manfrotto - Quality photography & video camera tripods, heads, lighting, iPhone camera accessories and bags. Shop Manfrotto Today!

Comment

Je kan 'ns kijken op : http://forum.belgiumdigital.com/show...ight=manfrotto
        Ik verkoop dit stabiele en stevige statief (niet van de jongste maar wel in uitstekende staat). Via Kapaza heb ik dit ook te koop geplaatst ...
        Groetjes,
        Bert
        Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

Comment

Working...
        X