Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Image tank

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Image tank

Ik wil een image tank gaan aanschaffen, aangezien deze een stuk goedkoper zijn in verhouding met grote geheugenkaarten.
    Maar ik zoek een tank die raw's van mijn camera ondersteunt, de Olympus E-330.
    Iemand enig idee?? Bedankt!
    Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
    Sigma 18mm - 125mm

Re: Image tank

Bedoel je ook bekijken? of enkel copiëren.

Ik vermoed dat copiëren geen probleem oplevert.
    Ik ben van plan binnenkort een Vosonic VP8360 aan te schaffen. Die ondersteunt een aantal Olympus modellen, het jouwe staat er niet tussen, maar ik denk dat het geen probleem kan zijn: http://www.vosonic.com/index.php?PA=...=59&kind_id=12
    SKurt.be
    www.SKurt.be

Comment

Ik heb wat navraag gedaan bij bedrijven. Ik hoef niet perce zo'n groot scherm denk ik... al is het wel gaaf, maar zo duur gelijk haha.
      Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
      Sigma 18mm - 125mm

Comment

Zijn er meer mensen met ervaringen??

Deze heb ik nu op het oog http://www.cameranu.nl/artikelen/21/...230i_40GB.html
        Een kennis van me heeft hem ook en een raw file geprobeerd van mij. Het werkt en hij erkent hem. Dus das fijn
        Sigma 18mm - 125mm

Comment

Ik heb deze op het oog. Gaat die samen met Transcend kaartjes dat jullie weten?
          Sigma 18mm - 125mm

Comment

Ik heb een pd70x en bevalt zeer goed.
            Zit alleen geen display op om foto's te bekijken.

Canon eos 10d plus wat gLas in Lood om er op te schroeven.

Comment

Wil je enkel foto's overzetten? Of moet ie ook de foto's kunnen afbeelden?

Wil je extra functies zoals MP3 of Films?

Ik zie dat het model dat je wil, een 2,5 " scherm heeft. Hij speelt ook films en mp3 geloof ik. Maar foto's en/of films bekijken op zo'n schermpje is niet echt handig. Ik heb momenteel een Archos multimedia jukebox die ook foto's kan tonen en films, maar 't is ook een klein scherm (1.8"). Dat is echt te klein om bruikbaar te zijn. En 2.5" is maar even groot als op je camera...
              Ik weet niet of de kostprijs opweegt tov de functionaliteit ?
              SKurt.be
              www.SKurt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKurt
                Wil je enkel foto's overzetten? Of moet ie ook de foto's kunnen afbeelden?

Wil je extra functies zoals MP3 of Films?

Ik zie dat het model dat je wil, een 2,5 " scherm heeft. Hij speelt ook films en mp3 geloof ik. Maar foto's en/of films bekijken op zo'n schermpje is niet echt handig. Ik heb momenteel een Archos multimedia jukebox die ook foto's kan tonen en films, maar 't is ook een klein scherm (1.8"). Dat is echt te klein om bruikbaar te zijn. En 2.5" is maar even groot als op je camera...
                Ik weet niet of de kostprijs opweegt tov de functionaliteit ?
                Goeie ja... daarom twijfel ik eigenlijk. In principe zijn ze te zien op de camera zelf ja. Misschien is alleen overdragen voldoende. MP3 hoeft niet perce, evenals films kijken. Tis puur alleen voor de foto's.
                Sigma 18mm - 125mm

Comment

Bij mij idem, ik was ook aan 't twijfelen, maar ik ga dan toch voor de VP3860, omdat die toch al een deftig scherm heeft om de foto's te bekijken.

Anders nam ik gewoon een image tank om over te zetten, ik heb idd gehoord dat die compact drives goed zijn, maar ik had ook hier naar gekeken

Ik twijfel echter nog steeds of ik al die multimedia toestanden zal nodig hebben/gebruiken. Ik gebruik ze nu op mijn Archos ook niet, maar ja, 't is zo'n klein scherm ook. Als MP3/radio gebruik ik hem wel.

Pfff, de keuze is moeilijk, vooral door het prijsverschil.
                  SKurt.be
                  www.SKurt.be

Comment

Heeft er iemand ervaring met de Fotomax die te koop staat bij Mediamarkt ?
                    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                    MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Working...
                    X