Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vosonic VP8360 of niet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vosonic VP8360 of niet?

Oorspronkelijk geplaatst door SKurt
    @Wim: heb jij dan geen invoertaksen moeten betalen?
    nope... op aanvraag declareren ze het pakket onder de waarde (zoals zoveel online shops doen)...
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maartje
      Sorry, vind wel dat je erg bot reageert. In mijn topic wordt niet gereageerd. Maar goed, ik ga daarheen.
      @Maartje, sorry als ik bot overkwam, maar je hebt zelf een topic gestart met jouw vraag, mijn topic hier gaat specifiek over de VP8360, en niet over een ander model van Vosonic. Sorry als ik je afsnauwde, 'k zal het niet meer doen
      SKurt.be
      www.SKurt.be

Comment

Hallo allemaal,

Net update uitgevoerd, alles prima verlopen.

Test gedaan met Transcent Cf 4Gb, lijkt normaal te werken

Voorlopig maar enkele jpg's en enkele Nef's getrokken en Cf leeggemaakt in VP

8360.Zal nog wat testen met instellingen ( Normal, High enz)

Hou julie op de hoogte.

@ hub2805, oef, wou kaartje al terugbrengen (Grapje),inderdaad FAT 32 !

Mvg

Leo59

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leo59
          21 Kine zou ook hetzelfde toestel bezitten + 4 Gb Transcent Cf, maar heb nog niets gehoord?
          Ik heb zo'n toestel gewonnen op de VZW-BD - dag, maar voorlopig is het nog steeds niet toegekomen, ik heb ondertussen vorige week contact opgenomen met Jaja en die ging eens informeren want 2 maand wachttijd verwonderde hem blijkbaar toch ook. Ik hou je wel op de hoogte.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Hoi Francis,

Dacht al dat je mij vergeten was, maar je heb 'm dus nog steeds niet

Wilde nog reageren op je verkoop (D200) maar dat ging wel bliksemsnel

Enfin ik had mezelf beloofd dit jaar géén body, maar wel glas, wat ook gebeurde dus???

Nu ben ik met volle intresse de berichten aan 't volgen over de komende S4

Wait and see

Mvg

Reginald

Comment

Reginald, heb je problemen met Raw of gaat dat ook goed, met die trancend kaart?
              Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
              Sigma 18mm - 125mm

Comment

Nog een vraagje.
                Verloopt het bekijken van de RAW files vlot?
                Op mijn Archos nu kun je tussen 2 beelden een kop koffie gaan drinken En dan moet je er een vergrootglas bij halen om iets te zien.
                SKurt.be
                www.SKurt.be

Comment

Maartje&Skurt,

Mijn problemen met Transcent waren met beide bestanden ( Nef & Jpeg).

Het bekijken van Nef (Raw) gaat voor mij snel, natuurlijk wordt jpeg sneller opgeladen dan Nef, maar persoonlijk vindt ik het ok.

Ik hoor wel dat voor sommige BD'ers alles supersnel moet gaan ( Bekijken & overpompen), kwestie van persoonlijke smaak

Heb wel ergens gelezen in de forums dat de Nef bestanden die je bekijkt toch een soort Jpegs zijn

In elk geval kan ik dankzij het groter VP 8360 scherm t.o.v. het D70 scherm, een goede indruk van de genomen foto's beoordelen, daar is het tenslotte om te doen

Greetz

Reginald

Comment

@ Skurt

Nog vergeten, je kan flink uitgroten dus je vergrootglas kan je thuislaten

R.

Comment

Hmm, ik had mijn motor binnen gestoken voor onderhoud...530 EURO (nieuwe achterband, remblokken....)

Daar ging mijn vosonic

Maar misschien goed dat ik nog wat wachtte, ik zie dat er binnenkort een nieuw model uitkomt van Vosonic: http://www.vosonic.com/
                      SKurt.be
                      www.SKurt.be

Comment

Working...
                      X