Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Sorry, vind wel dat je erg bot reageert. In mijn topic wordt niet gereageerd. Maar goed, ik ga daarheen.
@Maartje, sorry als ik bot overkwam, maar je hebt zelf een topic gestart met jouw vraag, mijn topic hier gaat specifiek over de VP8360, en niet over een ander model van Vosonic. Sorry als ik je afsnauwde, 'k zal het niet meer doen
21 Kine zou ook hetzelfde toestel bezitten + 4 Gb Transcent Cf, maar heb nog niets gehoord?
Ik heb zo'n toestel gewonnen op de VZW-BD - dag, maar voorlopig is het nog steeds niet toegekomen, ik heb ondertussen vorige week contact opgenomen met Jaja en die ging eens informeren want 2 maand wachttijd verwonderde hem blijkbaar toch ook. Ik hou je wel op de hoogte.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Nog een vraagje.
Verloopt het bekijken van de RAW files vlot?
Op mijn Archos nu kun je tussen 2 beelden een kop koffie gaan drinken En dan moet je er een vergrootglas bij halen om iets te zien.
Mijn problemen met Transcent waren met beide bestanden ( Nef & Jpeg).
Het bekijken van Nef (Raw) gaat voor mij snel, natuurlijk wordt jpeg sneller opgeladen dan Nef, maar persoonlijk vindt ik het ok.
Ik hoor wel dat voor sommige BD'ers alles supersnel moet gaan ( Bekijken & overpompen), kwestie van persoonlijke smaak
Heb wel ergens gelezen in de forums dat de Nef bestanden die je bekijkt toch een soort Jpegs zijn
In elk geval kan ik dankzij het groter VP 8360 scherm t.o.v. het D70 scherm, een goede indruk van de genomen foto's beoordelen, daar is het tenslotte om te doen
Comment