Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flitser

Hallo

Ik gebruik nooit mijn standaardflitsje op mijn Canon 350D,
    maar ik vraag me af of ik eigenlijk een "externe" flits zou aankopen..

Gebruiken jullie dat héél veel?
    Tot nog toe heb ik geen flits nodig gehad omdat ik altijd fotografeerde bij veel licht, maar met de winter op komst..

En als ik best één zou kopen, is deze goed?
    Tumax DPT 386 AFZ C voor Canon
    - Auto focus/ETTL flash
    - 5 level of power ratio from 1/1 to 1/16
    - Built-in reflecting plate and diffuser

Alvast bedankt!
    >> PHOTOGRAPHY BLOG || CONTACT ME

Re: Flitser

Oorspronkelijk geplaatst door Mathieu
    Tot nog toe heb ik geen flits nodig gehad omdat ik altijd fotografeerde bij veel licht, maar met de winter op komst..
    Mij is geleerd flitser gebruikern bij veel licht om de schaduwen te verlichten en bij slecht licht iso omhoog en geen flits.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Bij slecht licht, kan een flitser ook zorgen voor betere beelden dan zonder en met hogere iso. Alleen wordt het gevarlijk om niet alles plat te flitsen..

grtz
      Mijn werkjes

Comment

Een externe flitser geeft veel meer mogelijkheden dan het ingebouwde spul door de veel hogere plaatsing geen rode oogjes of schaduw van je zonnekap.
        Veel sneller opgeladen, zoomflitser past zich aan het objectief.

Ik zou echter wel bij Canon blijven, mogelijkheden te over eventueel tweedehands.

420 EX -430 EX- 550EX-580EX

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Niemand die een tweedehands flitser van Canon weet zijn?
          Alvast bedankt!
          >> PHOTOGRAPHY BLOG || CONTACT ME

Comment

Ik gebruik momenteel 430EX tevreden van prestaties, maar nu toch opteren voor een 580EX zodat ik die 430EX kan sturen met die 580EX

probeer eens bij gezocht op dit forum, dit levert meestal snel oplossingen

grtz
            Mijn werkjes

Comment

Working...
            X