Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Nature Trekker// Photo Trekker// Rover AW II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro Nature Trekker// Photo Trekker// Rover AW II

Hallo,

Ik vertrek binnenkort op vakantie en wegens aanschaf van een paar nieuwe lensen ben ik toe aan een nieuwe tas. Mijn voorkeur gaat naar een rugzak of slingbag. Ik zoek een tas waar al mijn materiaal comfortabel in past, maar die dan ook weer niet veel te groot is. Ik heb al een beetje zitten surfen maar het is heel moeilijk om de grootte van die tassen in te schatten.

Misschien kunnen jullie helpen.

Mijn materiaal:

- Canon Eos 30D
    - EF 100-400
    - EF 70-200 f2.8 IS
    - EF 17-40mm f/4L
    - EF-S 10-22mm
    - EF 50mm f/1.4

Momenteel zit ik een beetje aan deze tassen te denken:
    - Photo Trekker AW II (te groot?)
    - Nature Trekker AW II
    - Rover AW II (te klein?)

Wat denken jullie? Welke tas past best bij mjn materiaal?

Armani

Re: Lowepro Nature Trekker// Photo Trekker// Rover AW II

Niemand die één van deze tassen heeft en kan vertellen wat er in past?

Comment

Beste,

Heb zelf de Lowepro Photo trekker AWII, ben daar zeer tevreden over, en je hoort me al komen zeker...
      Als het moet dienen om een ganse dag mee rond te trekken kan je je geen betere back-pack indenken, is het om maar nu en dan eens op je rug te gooien kijk je beter naar iets anders uit, komt er nog bij dat het een hele zak is kwa afmetingen, je kan er natuurlijk wel wat in kwijt ook hé.
      Bij mij gaat erin: D2x, 70-200/2.8, 17-55/2.8, 12-24/4, 10.5/2.8, 200-400/4, TC 1.4 & 1.7 en SB 800 en nog wat klein materiaal.
      Kijk ook eens naar de gewone Photo trekker, daar krijg je het opgenoemde volgens mij ook probleemloos in hoor.
      Hopelijk heb je er wat aan.
      Groeten.
      KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
      http://www.photopat.be

Comment

Ik heb nog wat zitten surfen en momenteel denk ik dat de Nature Trekker de beste keuze is. De anderen zijn waarschijnlijk te klein. De Photo Trekker waarschijnlijk te groot.

Maar alle verdere hulp is welkom.

Comment

Ik heb de Rover en ik ben er vrij zeker van dat deze te klein gaat zijn voor je materiaal. Tenzij je gaat zitten forceren, maar dan eindig je met krassen op je spullen en dat is ook niet de bedoeling denk ik.

Wel een heel leuke rugzak, zeker met het vak bovenaan voor wat niet-foto spullen.
          ...Canon EOS D...
          .:Mijn website in opbouw:.

Comment

Thanks Mitchill

Dat is dan één optie minder

Comment

Nature Trekker is erg degelijke zak, en zeker voldoende ruim voor wat je opnoemt. De zak is wel vrij diep, dus niet direct handig om je tussen veel volk te manouvreren. Voordeel is dan weer dat een lens als de 24-70L gewoon rechtop in de tas past, of een 580EX + een 180L bovenop mekaar kunnen

Nog één punt : de zak is erg zwaar, maar dat zak iedere stevige grote rugzak wel zijn...

sugar
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Sugar,

Bedankt voor de hulp . Het zal de Nature Trekker worden, denk ik.

Comment

Working...
                X