Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De bestelling is gisteren door gegaan.
Ik verwacht vandaag een bericht met levering vanavond of morgen. Van die moment kunnen er afspraken gemaakt worden om 's avonds op te halen en kan ik ook de verzendingen beginnen klaar maken.
Het zijn 61 pakskes klaar maken, dat is niet op 123 gedaan.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Het zijn 61 pakskes klaar maken, dat is niet op 123 gedaan.
Dat kan ik aannemen
Voor wat het waard is, ik heb helemaal geen hast...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Je krijgt dan evenetueel een nieuwsbrief over hun producten.
Tevens zul je, moest er een probleem komen met je kaartje, sneller gedepanneerd zijn.
Anders moet je het aan mijn bezorgen, ik moet het aan de distributeur bezorgen en die moet het aan Transcend Nl. bezorgen en nadien dezelfde weg terug.
Bij registratie kun je rechtsreeks naar Nederland sturen en terug wat uiteraard veel sneller zal zijn. Liefst had ik dan wel een berichtje ontvangen om ingeval problemen, op de hoogte te zijn.
Alvorens je kaartje(s) te registreren, moet je jezelf registreren.
Vervolgens geeft je het volgende op:
Purchase dateaankoopdatum)
Part number:type nr van uw kaartje.(staat op de achterkant van het boekje en ook op het doosje van het kaartje)
Serial number:staat op het doosje en op de rand van het kaartje
Where did you buy it:Hubert Duijvewaardt
Dat is het en dan registreer je eventueel je tweede kaartje.
Comment