Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Album bij Photobook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Album bij Photobook

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Voor al die FotoBooks is er een gratis programmaatje nodig. Die kan je makkelijk downloaden. Maar gezien ik met Apple werk heb ik tot dusver geen programma gevonden voor MacOSX. Kan iemand mij helpen?
    Bij myphotobook.nl heeft men ook een MAC-versie. Ik heb reeds één boek besteld en over de afdrukkwaliteit ben ik redelijk (ietsje minder dan Fotobuch), maar mijn foto's waren wel iets te donker afgedrukt. Ik ga toch nog 1x proberen en indien dit probleem blijft zal het dan de laatste keer geweest zijn.

Ik weet niet of je al fotoboeken besteld heeft via iphoto, maar indien je dit gaat doen moet je best wel de dpi aanpassen van 150 naar 300 (hoe je dit moet doen zie hier : http://www.intermactivity.be/forum/s...ight=fotoalbum) . Dit geeft stukken betere resultaten, een ietsje beter als Fotobuch.
    En ivm met de software voor het boek samen te stellen heb ik wel de indruk dat dit toch het meest gebruiksvriendelijkst is. Nadeel bij iphoto is dat Steve Jobs er blijkbaar ook genoeg aan verdient, en dus aan de prijzige kant is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perico Bekijk bericht
      Bij myphotobook.nl heeft men ook een MAC-versie. Ik heb reeds één boek besteld en over de afdrukkwaliteit ben ik redelijk (ietsje minder dan Fotobuch), maar mijn foto's waren wel iets te donker afgedrukt. Ik ga toch nog 1x proberen en indien dit probleem blijft zal het dan de laatste keer geweest zijn.
      Kan het niet aan je eigen scherm liggen dat iets te klaar afgesteld staat?
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Kan het niet aan je eigen scherm liggen dat iets te klaar afgesteld staat?
        Ik had dit probleem alleen bij myphotobook. Zowel bij iphoto als bij fotobuch (wel via een andere computer, maar eerst de foto's bekeken en bijgewerkt op mijn eigen computer) was de belichting in orde. Zodoende ga ik ervan uit dat het probleem bij myphotobook ligt, maar of dit eenmalig was of steeds wederkerend heb ik geen idee van. Misschien heeft iemand anders hier ervaringen mee ?

Comment

Bedankt voor de Mac-link.
          In hun prijzentabel vind ik geen fotoalbum weer, is dit normaal?
          Ik werk ook met MAC OS X. Programma afgehaald van Extrafilm.be. Instalatie lukte, maar duurde lang! Bij het openen van het programma werkt hij vanalles bij, dit duurt lang om dan een foutmelding te krijgen waardoor het programma zichzelf sluit. Heb mail gestuurd naar Extrafilm zo'n twee dagen geleden. Maar tot op heden nog geen reactie. Wat mij betreft kunnen ze het vergeten.

Ik zal nu eens myphotobook.nl proberen. Alhoewel enkele hier vinden dat de foto's er te donker afgedrukt worden.

Zijn er anders nog die MAC ondersteunen en goede kwaliteit afleveren?

greetz
          M

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moerie Bekijk bericht
            Iemand ervaring met PhototoAlbum??

Super7
            Ja, heb een photoalbum besteld bij phototoalbum (zelfde als Tictac);dit na een voorbeeld gezien te hebben bij m'n fotospeciaalzaak waarvan ik onder de indruk van was.De album op zich is van goede kwaliteit, de levering op tijd, maar dat is het zowat.De kleuren zijn flets, totaal zonder enige diepte.Het doet me een beetje denken aan een print op een oude koekendoos die te lang in de zon heeft gestaan.
            mijn eerste indruk is dat de kleurencalibratie niet uitgevoerd is.
            na een mailtje of twee werd er mij een een nieuwe beloofd, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen.
            dus wat mij betreft was het waarschijnlijk een eenmalige ervaring.

Comment

Working...
            X