Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Album bij Photobook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Album bij Photobook

Oorspronkelijk geplaatst door ichmwa Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met albums van Hema?
    misschien niet zo een professioneel merk, maar de software werkt wel erg goed, veel gemakkelijker dan photopix bijvoorbeeld, en alles is ook zelf in te stellen.
    Albumprinter, hema, Libelle, Fotoquelle en Tgppost zijn allemaal gelijk.
    Kwaliteit is heel goed. Albumprinter zelf (pro versie geheel zelf in te delen) geeft 40 pagina's voor 50 euro, de kaft is kunstof of linnen verschillende kleuren mogelijk.
    Libelle heeft alleen de linnen kaft in 2 kleuren en je kunt de pagina's niet zelf indelen 50 pagina's voor 50 euro.
    Hema: Heeft alleen de linnen kaft in meerdere kleuren 50 pagina's voor 50 euro geheel vrij in te delen
    Fotoquelle is gelijk aan de hema maar met een kunstof kaft (wat ik persoonlijk fijner vind) maar wel 5 euro duurder.
    Tgppost is zo duur dat ik niet gekeken heb wat voor kaft ze hebben. 45 euro voor 30 pagina's. Met de andere 4 heb ik ervaring en de kwaliteit is bij allemaal goed.
    Er zijn bij mij verschillende boeken fout gegaan en het duurde heel lang voordat de helpdesk anwoord gaf, De problemen werden wel steeds opgelost maar het heeft me veel boze mailtjes gekost.
    Afgelopen zondag heb ik bij fotoQuelle een upload gedaan maar ik kreeg geen bevestigingsmail. Ik heb verschillende mailtjes weggedaan maar kreeg geen oplossing. Uiteindelijk maar een mail gedaan naar de klachtenservice van fotoquelle en dat hielp mijn bestelling is in behandeling genomen.
    Volgens mij gaan alle klachten van Hema, Libelle, enz gelijk naar albumprinter
    en daar word je gewoon niet of slecht behandeld. Dat is heel jammer omdat ze wel de mooiste boeken hebben. Kwaliteit :9 Sevice : 1

Comment

Iemand ervaring met PhototoAlbum??

Super7
      D100 en nog veel wensen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door birger Bekijk bericht
        Ik hoorde al enige tevredenheid over ExtraFilm ook.
        Misschien zelf eens kijken wat het inhoud.
        Heb er momenteel zelf nog geen ervaring mee.
        Ik heb reeds diverse albums bij extrafilm besteld.. Zeer verzorgde uitvoering. Goede fotokwaliteit. Vooral de full-page 30x30 cm foto's zijn excellent! Wel slechte ervaring met invoegen van zwart-wit foto's.... Veel kleurzweem.
        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

BD0323BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Deze leveren prachtige kwalliteit af

http://www.albumprinter.com/
          Uit deze firma hun software pakket geraak ik echt niet wijs uit. 't zal wel aan mij liggen, maar intuitief is het alvast niet! Daarom ook niet besteld...

Comment

Ik ben aan het wachten op mijn album die ik besteld heb bij fuji.
            Hopelijk een mooi resultaat.

Comment

Hier ben ik zeer tevreden over!
              zeer goede kwaliteit, hard papier,
              je hebt zo'n echt fotoboek van vroeger vast,
              een blad is precies een karton! Top! Zeer veel
              mogelijkheden met layout, voorkaft is te kiezen...

aanrader!

(sturen vanuit Spanje het boek op, maar goed ingepakt,
              snel,...)
              Nikon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Voor al die FotoBooks is er een gratis programmaatje nodig. Die kan je makkelijk downloaden. Maar gezien ik met Apple werk heb ik tot dusver geen programma gevonden voor MacOSX. Kan iemand mij helpen?
                Bij Extrafilm is er blijkbaar toch een Mac-versie beschikbaar. Kijk eens op www.extrafilm.be .
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Olliebollie Bekijk bericht
                  http://www.hofmann.es/en/index.asp

Hier ben ik zeer tevreden over!
                  zeer goede kwaliteit, hard papier,
                  je hebt zo'n echt fotoboek van vroeger vast,
                  een blad is precies een karton! Top! Zeer veel
                  mogelijkheden met layout, voorkaft is te kiezen...

aanrader!

(sturen vanuit Spanje het boek op, maar goed ingepakt,
                  snel,...)
                  Het programma ziet er niet slecht uit, maar kan je ergens de grootte van je foto's zelf nog aanpassen of verschuiven naar links of rechts ? Volgens mij kan je enkel de paginalayouts gebruiken. En dat vind ik wel een minpuntje.

Comment

De layoutpagina's zijn zo'n ruim aanbod, dat ik meer dan genoeg keuze had! Je foto zelf kan je nog croppen ook als je wil hoor!

Als je natuurlijk 'alles' zelf wil plaatsen, moet je met photoshop je bladen
                    maken en laten afdrukken

gr
                    Nikon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                      Bij Extrafilm is er blijkbaar toch een Mac-versie beschikbaar. Kijk eens op www.extrafilm.be .
                      Bedankt voor de Mac-link.
                      In hun prijzentabel vind ik geen fotoalbum weer, is dit normaal?
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik heb zonet mijn album ontvangen van tictacphoto, die hanteren dezelfde software als Fuji albumservice.
                        Wat een teleurstelling.
                        Bij het uploaden van mijn pagina's was het me opgevallen dat het zeer snel ging. Nu ik de kwaliteit van de foto's zie, die gemaakt zijn met een FUJI S3, is het alsof ze gemaakt zijn met de eerste generatie digitale compactcamera.
                        Ik heb een mail gestuurd, nu wachten op antwoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Olliebollie Bekijk bericht

Als je natuurlijk 'alles' zelf wil plaatsen, moet je met photoshop je bladen
                          maken en laten afdrukken

gr
                          Zo heb ik een album gemaakt en daar laten verwerken, echt goed en mooi werk geworden.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                            Zo heb ik een album gemaakt en daar laten verwerken, echt goed en mooi werk geworden.
                            Bedankt voor de info. Welke grootte hanteerden jullie voor jullie werkblad ? Bij een formaat van 20*29 cm kom ik uit op 2362x3425 pixels en dat lijkt mij vrij weinig voor 300 dpi ???
                            PS: ik werk voornamelijk met Coreldraw.

Comment

Ik heb het effe nagekeken en ik ben begonnen met een nieuw bestand in PhotoshopCS met een witte achtergond van 20x20 cm (2126x2126 pixels) daarin heb ik de foto's geplaatst en bewerkt zoals ik ze wilde hebben.
                              het album is in de ogen van mij en ook de familie (het ging om een album van het eerste jaar van onze kleinzoon) dik voldoende en volgens mij hoef je dan ook niet bang te zijn met de door jou genoemde resolutie.
                              Als je het album gaat uploaden als test (ook dat is mogelijk) dan geeft hij dat aan en dan is de keus aan jou of je het zo wil laten afdrukken.
                              Een van mijn pagina's bleek niet in de groene "sector" te komen en dan krijg je de vraag of je het toch zo wil laten maken, dat kun je dan bevestigen of je moet die ene plaat wijzigen. (dat is natuurlijk een bescherming tegen klachten achteraf)
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Bedankt voor de snelle reactie.
                                Ik ben nog even gaan grasduinen op hun site en vond daar ergens hun min. resoluties voor foto's. Voor een 30*40 cm kwamen ze op 2800*2100 pixels. Dus dat moet wel lukken.

Ik zal het eens gaan uitproberen.

Comment

Working...
                                X