Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apacer geheugenkaart, ervaringen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Apacer geheugenkaart, ervaringen?

Hallo,

iemand ervaring met geheugenkaartjes van Apacer? Zijn ze betrouwbaar? Werken ze vlot?...

Ik had er daarstraks in een winkel zien liggen en prijzen waren interessant, maar zijn ze ook goed? Of is de lagere prijs erges aan te wijten?

Joris

Re: Apacer geheugenkaart, ervaringen?

Oorspronkelijk geplaatst door jore293
    Hallo,

iemand ervaring met geheugenkaartjes van Apacer? Zijn ze betrouwbaar? Werken ze vlot?...

Ik had er daarstraks in een winkel zien liggen en prijzen waren interessant, maar zijn ze ook goed? Of is de lagere prijs erges aan te wijten?

Joris
    Kun je wat meer details geven.

Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik was daarstraks in een computerwinkel en zag er Secure Digital geheugenkaartjes van het merk Apacer liggen. Ik ben nog op zoek naar een SD kaartje van minstens 1gig voor mijn nieuwe camera.
      Dit is de lijst van die kaartjes met de prijzen er bij:

Apacer 1GB Secure Digital High Speed (EAN 4711928451787) € 36.50
      Apacer 1GB Secure Digital Standard (EAN 4711928451817) € 32.00
      Apacer 1GB Secure Digital Super High Speed (91.F1007.A23) € 38.00
      Apacer 2GB Secure Digital Standard (118391) € 64.00
      Apacer 2GB Secure Digital Super High Speed (91.F2007.A23) € 72.00

Nu was mijn vraag of iemand SD geheugenkaartjes van APACER gebruikt, en of die goe werken, geen problemen mee hebben, tevreden van zijn,...

Want als ze goed moesten zijn, 2GB high speed (schrijf 15mb/s, lees 22mb/s), voor €72 is dan wel goedkoop en schaf ik mij direct aan.

Comment

Ik heb er een paar, twee 256 MB CF kaartjes en een 1 GB 150x SD card. Nooit problemen mee gehad, YMMV.

Comment

Ik heb er ook een gehad, gaf vaak de fout dat de jpeg onleesbaar was. In de winkel zeiden ze dat die kaartjes nogal eens problemen gaf met Canon toestellen. Wat waat is weet ik niet, ik weet alleen dat ik er niet zo tevreden van was, maar ik kan ook pech gehad hebben hé, normaal merk je redelijk snel als het niet goed werkt en dan ga je het omruilen. Ik heb toen een sandisk in de plaats gekregen.

Comment

bedankt, voor de info, ik ga het er dan niet op wagen. Want ik vertrek volgende week op vakantie en het is natuurlijk om daar te gebruiken. En wil het risico niet lopen om daar dan met een kaartje te zitten dat niet werkt. En op een ander forum waren er ook een paar mensen waarbij het kaartje soms fouten aangaf en niet gelezen kon worden.

Comment

Apacer is een eerste klas merk voor computergeheugen ("latjes").
              Ik heb een 1 GB CF 100X kaartje Apacer, en heb daar zeker al 3000 foto's mee genomen zonder het minste probleem.

Comment

Working...
              X