Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugenkaart!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Geheugenkaart!

Bestelde onlangs bij www.sdcard.be een Extreme 3 Sandisk kaartje van 2GB tegen de prijs van 109Euro + verzendingskosten ; kaartje was direkt leverbaar.
    Vermits er geen pakje met de post kwam toch maar even gemailed en kreeg mailtje terug dat de kaart momenteel niet leverbaar was terwijl bij mijn bestelling stond leverbaar VANDAAG .
    Nog maar eens terug gemailed en men beweert dat de kaart al weken als niet leverbaar op de site stond met voorstel om een andere kaart , de Ultra2 te bestellen die stuk goedkoper is ; zelfs het feit dat ik hen mijn bestelling copierde en mailde kon hen niet overtuigen.
    Keek zonet terug op de site en nu staat dezelfde kaart te koop voor 149 Euro , een verhoging van zo maar eventjes 40 Euro!
    Denk dat ik volgende keer naar andere leverancier zal uitkijken , van zulke praktijken hou ik niet !
    Hieronder mijn bestellingsdetails ...

Gekocht op 6/1/2006

Oude aankoop bevatte:

Aantal
    Item #
    Beschrijving
    Opties
    Prijs

1
    8979894
    SanDisk 2GB Extreme III CompactFlash kaart
    A:
    B:
    EUR 109,00

Totaal: EUR 109,00 BTW niet inbegrepen
    Verwachte leveringstijd: vandaag

Zonet zelfde item in winkelwagentje gegooid en kijk ...

Aantal Product # Omschrijving Opties Prijs Acties
    8979894 SanDisk 2GB Extreme III CompactFlash kaart - EUR 149,00 Verwijder

Totaal: EUR 149,00 Inclusief BTW
    Verwachte leveringstijd: Direkt uit vooraad

P.S. Valt ook op dat er bij de eerste bestelling NERGENS vermeld stond dat de BTW niet was inbegrepen tot dat de bestelling verstuurd was en nu plotseling bij de hogere prijs staat er bij BTW inclusief !
    Heb altijd gedacht dat het in Belgie verplicht was om de prijzen met BTW inbegrepen te vermelden!
    Last edited by awacs457; 8 juni 2006, 19:34.

Re: Geheugenkaart!

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
    Totaal: EUR 109,00 BTW niet inbegrepen
    Verwachte leveringstijd: vandaag

P.S. Valt ook op dat er bij de eerste bestelling NERGENS vermeld stond dat de BTW niet was inbegrepen tot dat de bestelling verstuurd was en nu plotseling bij de hogere prijs staat er bij BTW inclusief !
    Heb altijd gedacht dat het in Belgie verplicht was om de prijzen met BTW inbegrepen te vermelden!
    Over de plotse prijsstijging kan ik niets zinnigs zeggen, maar over die BTW wel.
    Ik heb al wat ervaring met bestellingen bij hen (vandaag mijn 5e bestelling geleverd gekregen) en ik kan je gerust stellen, die vermelding 'BTW niet inbegrepen' op het einde van de bestelprocedure klopt niet. Vermoedelijk een schoonheidsfoutje op de site. De prijzen zijn weldegelijk inclusief BTW, er komt geen cent bij.

Nog beter: tot 3 keer toe heb ik een snellere kaart ontvangen dan diegene die ik besteld heb, zonder extra te moeten bijbetalen. Mij hoor je dus niet klagen...
    Last edited by BigDuckSix; 9 juni 2006, 17:29.
    www.bigducksix.be

Comment

Pfffw

Wel duur zeg.
      Geef mij dan maar een Trascendje(120X) van €56 voor 2GB of €112 voor 4GB
      DIe zijn ook snel hoor.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

SanDisk hanteert het systeem van prijscompensatie op de voorraad. Bij prijsverlagingen krijgt men de waardevermindering gecompenseert. Daar er elk ogenblik weer een enorme prijsverlaging komt van de Extreme III kaarten, levert SanDisk al 6 weken niets meer uit. Het gevolg is dat we op dit moment 2 en 4 GB Extreme III op de lokmale markt dienen bij te kopen wat tot gigantische prijsverhogingen heeft geleid.

De SanDisk Ultra II kaarten zijn al sedert 8 weken enorm in prijs gedaald. De laatste prijsverlaging is begin juni ingevoerd.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
        X