Bestelde onlangs bij www.sdcard.be een Extreme 3 Sandisk kaartje van 2GB tegen de prijs van 109Euro + verzendingskosten ; kaartje was direkt leverbaar.
Vermits er geen pakje met de post kwam toch maar even gemailed en kreeg mailtje terug dat de kaart momenteel niet leverbaar was terwijl bij mijn bestelling stond leverbaar VANDAAG .
Nog maar eens terug gemailed en men beweert dat de kaart al weken als niet leverbaar op de site stond met voorstel om een andere kaart , de Ultra2 te bestellen die stuk goedkoper is ; zelfs het feit dat ik hen mijn bestelling copierde en mailde kon hen niet overtuigen.
Keek zonet terug op de site en nu staat dezelfde kaart te koop voor 149 Euro , een verhoging van zo maar eventjes 40 Euro!
Denk dat ik volgende keer naar andere leverancier zal uitkijken , van zulke praktijken hou ik niet !
Hieronder mijn bestellingsdetails ...
Gekocht op 6/1/2006
Oude aankoop bevatte:
Aantal
Item #
Beschrijving
Opties
Prijs
1
8979894
SanDisk 2GB Extreme III CompactFlash kaart
A:
B:
EUR 109,00
Totaal: EUR 109,00 BTW niet inbegrepen
Verwachte leveringstijd: vandaag
Zonet zelfde item in winkelwagentje gegooid en kijk ...
Aantal Product # Omschrijving Opties Prijs Acties
8979894 SanDisk 2GB Extreme III CompactFlash kaart - EUR 149,00 Verwijder
Totaal: EUR 149,00 Inclusief BTW
Verwachte leveringstijd: Direkt uit vooraad
P.S. Valt ook op dat er bij de eerste bestelling NERGENS vermeld stond dat de BTW niet was inbegrepen tot dat de bestelling verstuurd was en nu plotseling bij de hogere prijs staat er bij BTW inclusief !
Heb altijd gedacht dat het in Belgie verplicht was om de prijzen met BTW inbegrepen te vermelden!
Vermits er geen pakje met de post kwam toch maar even gemailed en kreeg mailtje terug dat de kaart momenteel niet leverbaar was terwijl bij mijn bestelling stond leverbaar VANDAAG .
Nog maar eens terug gemailed en men beweert dat de kaart al weken als niet leverbaar op de site stond met voorstel om een andere kaart , de Ultra2 te bestellen die stuk goedkoper is ; zelfs het feit dat ik hen mijn bestelling copierde en mailde kon hen niet overtuigen.
Keek zonet terug op de site en nu staat dezelfde kaart te koop voor 149 Euro , een verhoging van zo maar eventjes 40 Euro!
Denk dat ik volgende keer naar andere leverancier zal uitkijken , van zulke praktijken hou ik niet !
Hieronder mijn bestellingsdetails ...
Gekocht op 6/1/2006
Oude aankoop bevatte:
Aantal
Item #
Beschrijving
Opties
Prijs
1
8979894
SanDisk 2GB Extreme III CompactFlash kaart
A:
B:
EUR 109,00
Totaal: EUR 109,00 BTW niet inbegrepen
Verwachte leveringstijd: vandaag
Zonet zelfde item in winkelwagentje gegooid en kijk ...
Aantal Product # Omschrijving Opties Prijs Acties
8979894 SanDisk 2GB Extreme III CompactFlash kaart - EUR 149,00 Verwijder
Totaal: EUR 149,00 Inclusief BTW
Verwachte leveringstijd: Direkt uit vooraad
P.S. Valt ook op dat er bij de eerste bestelling NERGENS vermeld stond dat de BTW niet was inbegrepen tot dat de bestelling verstuurd was en nu plotseling bij de hogere prijs staat er bij BTW inclusief !
Heb altijd gedacht dat het in Belgie verplicht was om de prijzen met BTW inbegrepen te vermelden!
Comment