Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delsey Camera Bags

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Delsey Camera Bags

Voor mijn Nikon D50 ben ik op zoek naar een geschikte tas. Ik ben op zoek naar een tas van maximum 80 euro.
    De tas moet minimaal ruimte bieden voor het volgende:
    - Nikon D50 + 18-70
    - Fuji S5500
    - Oplader, batterijen, kabels enz.
    - Later waarschijnlijk nog wat len(s)(zen)
    Op internet heb ik al veel gezocht en kwam tassen tegen van Tamrac en Lowepro, waaronder deze mij wel leuk leken:
    - Tamrac Expedition 3 (niet heel groot..) +- 50 euro
    - Tamrac Photobackpack 5375 +- 75 euro

Nu kwam ik gister een site tegen van Delsey Camera Bags.
    Deze hebben ook een tas die vergelijkbaar is als de Tamrac en Lowepro tassen, namelijk deze: Delsey Gopix 90. http://www.delsey-camerabags.com/vie...p?productid=16
    De prijs van deze tas bedraagt rond de 60 euro, een stuk goedkoper dus als de andere tassen.
    Alleen kan ik op internet bijna niks over deze tas vinden, op dit forum heeft volgens mij ook niemand deze tas.

Ik vraag me daarom ook af of dit een beetje een goede tas is, of de kwaliteit een beetje hetzelfde is als de Tamrac tassen bijvoorbeeld?
    Verder vraag ik me ook af waar je deze tas kan kopen?

Alvast bedankt!
    http://www.mtange.nl

Re: Delsey Camera Bags

Ik heb er zo een. Ik ben er heel tevreden van. Is aangekocht bij Studio 73 in Lommel. Deze werden ingekocht bij De Beukelaar dacht ik.
    Nikon D70 18-70 SB600 Nikon 80-200 AFS 2.8 50/1.8

Comment

Ik heb er ook zo eentje (gekocht bij de lokale fotoboer).
      Ze is groter dan de lowepro minitrekker en de tamrac 5375.

Er zit ook een regenhoes aan (onder het handvat bovenaan de rugzak is een gleuf (opening langs achter) waarin de regenhoes zit).

Voorin kun je je laptop meenemen.

De tamrac en lowepro zijn wel beter afgewerkt en van een betere kwaliteit (prijs zit altijd ergens hé) maar van de delsey hab ik absoluut niet te klagen.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Bedankt voor de reacties.

Dan ga ik toch eens bij wat fotozaken in de buurt langs of die misschien niet zo'n tas hebben liggen.. Het handigst zou natuurlijk zijn om hem via internet te bestellen, maar kan alleen geen site vinden die deze verkoopt, zelfs in Duitsland nog niks gevonden.

Comment

Het handigst zou natuurlijk zijn om hem via internet te bestellen
          Van en tas vind ik dat nu juist niet. Het is makkelijk dat je kunt passen en meten of alles erin kan, maar ook of de tas handig werkt.

Ik wilde een slingback van LOwepro kopen, maar de camera past eigenlijk net niet en verder is de truc dat je tas kan gebruiken zonder hem van jeschouder te halen alleen van toepassing op de camera, want lenzen moeten er aan de voorkant uitgehaald worden.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen
            Van en tas vind ik dat nu juist niet. Het is makkelijk dat je kunt passen en meten of alles erin kan, maar ook of de tas handig werkt.

Ik wilde een slingback van LOwepro kopen, maar de camera past eigenlijk net niet en verder is de truc dat je tas kan gebruiken zonder hem van jeschouder te halen alleen van toepassing op de camera, want lenzen moeten er aan de voorkant uitgehaald worden.
            Dat is eigenlijk wel een goed punt ja. Nu maar hopen dat ze die tassen in de buurt ook hebben.

Comment

Working...
            X