Voor mijn Nikon D50 ben ik op zoek naar een geschikte tas. Ik ben op zoek naar een tas van maximum 80 euro.
De tas moet minimaal ruimte bieden voor het volgende:
- Nikon D50 + 18-70
- Fuji S5500
- Oplader, batterijen, kabels enz.
- Later waarschijnlijk nog wat len(s)(zen)
Op internet heb ik al veel gezocht en kwam tassen tegen van Tamrac en Lowepro, waaronder deze mij wel leuk leken:
- Tamrac Expedition 3 (niet heel groot..) +- 50 euro
- Tamrac Photobackpack 5375 +- 75 euro
Nu kwam ik gister een site tegen van Delsey Camera Bags.
Deze hebben ook een tas die vergelijkbaar is als de Tamrac en Lowepro tassen, namelijk deze: Delsey Gopix 90. http://www.delsey-camerabags.com/vie...p?productid=16
De prijs van deze tas bedraagt rond de 60 euro, een stuk goedkoper dus als de andere tassen.
Alleen kan ik op internet bijna niks over deze tas vinden, op dit forum heeft volgens mij ook niemand deze tas.
Ik vraag me daarom ook af of dit een beetje een goede tas is, of de kwaliteit een beetje hetzelfde is als de Tamrac tassen bijvoorbeeld?
Verder vraag ik me ook af waar je deze tas kan kopen?
Alvast bedankt!
De tas moet minimaal ruimte bieden voor het volgende:
- Nikon D50 + 18-70
- Fuji S5500
- Oplader, batterijen, kabels enz.
- Later waarschijnlijk nog wat len(s)(zen)
Op internet heb ik al veel gezocht en kwam tassen tegen van Tamrac en Lowepro, waaronder deze mij wel leuk leken:
- Tamrac Expedition 3 (niet heel groot..) +- 50 euro
- Tamrac Photobackpack 5375 +- 75 euro
Nu kwam ik gister een site tegen van Delsey Camera Bags.
Deze hebben ook een tas die vergelijkbaar is als de Tamrac en Lowepro tassen, namelijk deze: Delsey Gopix 90. http://www.delsey-camerabags.com/vie...p?productid=16
De prijs van deze tas bedraagt rond de 60 euro, een stuk goedkoper dus als de andere tassen.
Alleen kan ik op internet bijna niks over deze tas vinden, op dit forum heeft volgens mij ook niemand deze tas.
Ik vraag me daarom ook af of dit een beetje een goede tas is, of de kwaliteit een beetje hetzelfde is als de Tamrac tassen bijvoorbeeld?
Verder vraag ik me ook af waar je deze tas kan kopen?
Alvast bedankt!
Comment