Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ridata CF Cardje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ridata CF Cardje

Ik heb een Ridata kaartje van 1 g waar ik al lang tevreden over ben. Nu opeens kan ik via mijn pc geen data meer van kaartje lezen. Mijn PC meldt kaart niet geformateerd. Mijn D350 neemt er gewoon foto's op en op zijn schermpje is er niets aan de hand. Via USB link met de D350 ziet de PC ook de beelden.
    En de waarschuwing van niet geformateerd doet zich op twee verschillende PC voor???.
    Ik ben al heel wat beelden kwijt? Is deze kaart nog te redden???
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Re: Ridata CF Cardje

werk je met een losse cardreader?
    ik heb daar nl ook al probemen mee gehad,dat ie het ene kaartje wel en het andere niet leest!
    prob opgelost door een ander cartdreadertje (15 euroke's) te kopen!

suc6!
    grts; M

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Librix
      Ik heb een Ridata kaartje van 1 g waar ik al lang tevreden over ben. Nu opeens kan ik via mijn pc geen data meer van kaartje lezen. Mijn PC meldt kaart niet geformateerd. Mijn D350 neemt er gewoon foto's op en op zijn schermpje is er niets aan de hand. Via USB link met de D350 ziet de PC ook de beelden.
      En de waarschuwing van niet geformateerd doet zich op twee verschillende PC voor???.
      Ik ben al heel wat beelden kwijt? Is deze kaart nog te redden???
      Heeft iemand hier ervaring mee?
      Hallo

Normaal gezien indien je de kaart nog niet hebt geformateerd zijn de foto's nog terug te krijgen
      Heb dit reeds meerdere keren gedaan.

Mvg Peter.
      Groetjes Peter.
      http://www.chernobyl.be

Comment

Heb dit ook al meegemaakt met een memory stick. Via de camera alle foto's kunnen zien en wanneer het kaartje in de lezer werd geplaatst liep de ganse boel vast. Ik heb een nieuwe cardreader gekocht en die staat nu altijd aan. Dus de lezer is steeds aangesloten. Geen problemen meer.
        Comfortably numb with my Pentax

Comment

Working...
        X