Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar batterij kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar batterij kopen?

Oorspronkelijk geplaatst door Wivo
    Inderdaad, staat in de bevestigingsmail!

Gr's, Wim
    Hebben ze een Belgische rekening, of alleen een Nederlandse ?
    Mijn bank (Argenta) doet geen buitenlandse overschrijvingen.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

Comment

Ik kwam in de bevestigingsmail geen ander dan een internationaal rekeningnummer tegen.
      Het verwondert me dat je bank geen buitenlandse overschrijvingen ondersteund?! Lijkt me nogal oudbollig.

Omdat ik nog van niemand klachten hoorde over betaling met een creditkaart en omdat akkuinternational eerlijk was in alles wat ik hoorde zou ik niet bang zijn mijn creditkaart te gebruiken.

Groeten,

Rik.

Comment

Ook prima tevreden van akkuinternational, telkens correcte levering, en goedkoop.
        Accus voor de minolta, 4 stuks voor geen geld, er was er wel eentje die niet goed was, maar soit, zelfs dan is de prijs nog super, en voor iets van 7€ kan je geen terugsturen procedure starten natuurlijk.
        Accus voor de d1x, 20€, en werken echt goed.
        Verpakking en betaling telkens prima verlopen.

Comment

Mijn batterij is sedert 22 maart in bestelling, dat is nu 2 maanden. Op de site van Akkuinternational kan ik zien dat mijn bestelling is het systeem zit, maar verder beweegt er niets.
          Is dit normaal? Gewoon rustig blijven afwachten?
          P.S. het aankoopbedrag werd nog niet afgehaald bij Mastercard.

Gr's, Wim
          Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
          Fujifilm X100V - Sony RX100M3

Comment

Mijn batterij is sedert 22 maart in bestelling, dat is nu 2 maanden. Op de site van Akkuinternational kan ik zien dat mijn bestelling is het systeem zit, maar verder beweegt er niets
            .
            Heb onlangs ook aankoop van 2 batt. gedaan bij http://www.akkuinternational.de/ voor 350D.
            Na ongeveer 2 dagen ging het bedrag van mijn visa kaart, en na ongeveer 7 werkdagen bij mij t'huis geleverd.
            prima service en erg goedkoop!
            zou doch even een mailtje sturen in plaats van te wachten.
            MVG. Hugo

Comment

Ik heb ook een maandje moeten wachten, maar daarna wel alles in orde bij akkuinternational. De batterijen zijn prima in orde.

Probeer eens te bellen. Tussen 10 en 15h heb je de meeste kans op succes om iemand aan de lijn te krijgen. Waarschijnlijk niet op voorraad....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa
                Hebben ze een Belgische rekening, of alleen een Nederlandse ?
                Mijn bank (Argenta) doet geen buitenlandse overschrijvingen.
                wat voor een bank is dat die geen buitenlandse overschrijvingen doen

werken ze er nog met een postduif

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wivo
                  Mijn batterij is sedert 22 maart in bestelling, dat is nu 2 maanden. Op de site van Akkuinternational kan ik zien dat mijn bestelling is het systeem zit, maar verder beweegt er niets.
                  Is dit normaal? Gewoon rustig blijven afwachten?
                  P.S. het aankoopbedrag werd nog niet afgehaald bij Mastercard.

Gr's, Wim
                  ik heb ook onlangs besteld bij akkuinternatinal maar heb een groepsaankoop gedaan daar de verzendkosten dezelfde bleven en zo er wat gespaart werd.Ik kreeg ook geen reactie alles al betaald en na een mailtje kreeg ik te horen dat ze wachten op een levering batterijen.Na 3 weken waren er allemaal.

Ik heb net een test gelezen in CHIP- FOTO-VIDEO http://www.fnl.nl/chip-fotovideo/
                  en blijkbaar is er toch een enorm verschil in namaakbatterijen zowel in prijs en capaciteit.
                  De ebay accus scoorden het slechts meestal door de hoge interne weerstand door de slechte connecties (dikwijls zijn de cellen niet gesoldeerd aan de electronica).Ook is de capaciteit niet wat op het akku vermeld staat.
                  Ook originelen blijken soms niet de beloofde capaciteit te hebben !!
                  Blijkbaar komt Ansmann accu zeer goed uit deze test en ligt de prijs hiervan tussenin de originele en een goedkope namaak.
                  Last edited by Fabbe; 23 mei 2006, 19:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe
                    Blijkbaar komt Ansmann accu zeer goed uit deze test en ligt de prijs hiervan tussenin de originele of een goedkope namaak.
                    Dat Ansmann prima kwaliteit levert, kan ik in elk geval bevestigen .
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke
                      .
                      Heb onlangs ook aankoop van 2 batt. gedaan bij http://www.akkuinternational.de/ voor 350D.
                      Na ongeveer 2 dagen ging het bedrag van mijn visa kaart, en na ongeveer 7 werkdagen bij mij t'huis geleverd.
                      prima service en erg goedkoop!
                      zou doch even een mailtje sturen in plaats van te wachten.
                      begin april 2 accu's en een cf extreme III 2GB besteld en ook al betaald... nog altijd niets ontvangen al enkele malen een mail gestuurd de laatste was wel een boze, Ik krijg pas na enkele weken een replay ervan met het nieuws dat ze deze week zouden leveren, ben eens benieuwd, dit noem ik geen service dit is wel 2 maanden later
                      Dus van mij krijgt akkuinternational tien
                      grtz Year62
                      Fuji X-E1, Fuji X100s, Fuji X20, Canon 600D

Comment

Working...
                      X