Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar batterij kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar batterij kopen?

Ik zoek een nieuwe batterij type NB-1LH voor mijn compacte Canon Ixus V3. Het hoeft geen originele Canon batterij te zijn, ik gebruik dit toestelletje niet zo vaak.

Iemand suggesties op welke site(s) ik best eens een kijkje kan nemen? Ergens waar ik goed en prijsgunstig geholpen word.

Alvast bedankt!

Gr's, Wim
    Last edited by Wivo; 16 maart 2006, 19:59.
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

Re: Waar batterij kopen?

Even de titel veranderd in de hoop iets meer reactie te krijgen ...

Gr's, Wim
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6

Comment

http://www.accuplus.nl hebben ze heel veel verschillend accu's voor allerlei digitale camera's en niet duur.

Comment

9.95€ bij www.yagoda.nl , rechtstreeks of via ebay.nl

Comment

Misschien hier eens effe kijken, heb ik al vaker batterijen besteld en goede service.
          http://www.akkuinternational.de/
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Heb hier http://www.aq4u.nl/ mijn reserve gekocht
            Heel snelle afhandeling
            Last edited by jpjp; 17 maart 2006, 19:07.

Comment

Had ongeveer een maand geleden zelfde gevraagd omdat er op het net zoveel verschillende prijzen de ronde doen waardoor je toch echt gaat twijfelen.
              Ik vond ook www.akkuinternational.de en vond die zo verdacht goedkoop dat ik quasi niet durfde te bestellen.
              Een voorbeeld voor batterijen met exact hetzelfde vermogen (mAh):
              voor een nikonbatterij EN-EL1 wordt 4.99€ gevraagd. Andere sites (zie hierboven) vragen voor identiek (?) hetzelfde 9.99€
              voor een canonbatterij NB-1LH wordt 3.99€ gevraagd. Andere sites (zie hierboven) vragen voor identiek (?) hetzelfde 9.50€.

Daarom stelde ik mijn vraag via het forum. Eén van de reacties was nogal heftig en in de trant van: "wat wil je toch? Je zocht een goedkope batterijleverancier, je vindt hem en dan durf je niet te bestellen!"
              Het antwoord klonk wat grof, maar ik bedacht dat het eigenlijk wel klopte!

Dus ik deed mijn bestelling via www.akkuinternational.de en bestelde onmiddellijk twee batterijen per model omdat de verzendingskost in verhouding met deze spotprijzen "duur" was: 12.95€. Ik betaalde vooraf (niet via creditcard omdat ik het zaakje niet 100% vertrouwde en omdat ik, bij verlies het wou beperken tot die 30.91€ alles samen).

We zijn ondertussen enkele weken later, ik kreeg alles netjes thuis gestuurd. Alles kostte me exact de prijs die me werd voorgerekend (geen extra kosten wegens internationale overschrijving). De batterijen zijn identiek aan wat ik als origenelen had. Voor alle zekerheid legde ik ze zelfs op de weegschaal: het gewicht van de orginele is op de gram na hetzelfde als wat ik nu kocht.

Of ze kwalitatief gelijk zijn zal de toekomst uitwijzen, maar ik zou niet twijfelen mocht ik van jou zijn. Zelfs al zijn ze iets minder, voor zo'n prijs kan je niet missen!

Groeten,

Rik.

Comment

Niet twijfelen, koop maar bij akkuinternational. De batterijen zijn zelfs beter dan de originele. (Toch in mijn geval, betrof de bp 511 voor Canon G3)
                Ik gebruik die batterijen nu ongeveer 2 jaar. Vorig weekend naar Barcelona geweest, zo'n 450 foto's genomen en enkele filmpjes met 1 batterij, overigens nog steeds niet leeg, neem dit voor wat het waard is he...)
                Eventueel kun je een kleine samenaankoop organiseren, de verzendingskosten worden zo verlaagd. (Heb dit zelf in het verleden ook wel al eens gedaan)

Groetjes, elo

Comment

Dank aan allen voor de reacties en de tips.

Ik denk dat ik mijn batterij ga bestellen bij akkuinternational. Voor 3.99 Euro kan ik echt niet gefopt zijn!

Gr's, Wim

Comment

Heb er ook 3 goedkope reserve batterijn gekocht voor Nikon D70.
                    Betaald met VISA, drie dagen later was de postbode ermee aan de deur.
                    Werken allen prima, en de service is dik O.K.
                    (Originele kan u er ook kopen maar kosten dan 65 euro meer het stuk)

Comment

En ik heb besteld op 25/2 bij Akkuinternational.de en heb mijn batterijen op 20/3 gekregen. Ik had ook een kaartje van 1 Gig besteld en dat heeft even geduurd voor het binnen was.
                      Deze firma is niet altijd even gemakkelijk te bereiken.

Groeten
                      Last edited by Guest14; 21 maart 2006, 10:19.

Comment

Dank voor alle reacties.

Heb vandaag besteld bij Akkuinternational.de
                        De verzendingskosten bedragen het drievoudige van de prijs van de batterij ('k heb er maar ééntje nodig), maar het blijft interessant.

Nu maar hopen dat alles snel en correct afgehandeld wordt.

Gr's, Wim

Comment

Ik ga er ook een kopen als reserve batterij,nu twijfel ik waar.
                          Bij Accuplus.nl kost ze 15,95 euro plus 2 euro verzendkosten per post.
                          Bij Akkuinternational.de kost ze maar 7,90euro maar vezendkosten 12,95.
                          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
                          Web-Albums

Comment

Hier hetzelfde opgemerkt

Ik zocht 2x NP-80 voor een Fuji 6800.
                            Bij accuplus 12,95 per stuk
                            Bij akkuinternational 6,95 per stuk (+verzendingskost 12,95)

Heb ze dus besteld bij akkuinternational via vooruitbetaling per bank.
                            Eigenaardig genoeg ben ik nooit hun bankrekeningnummer tegengekomen.
                            Dat zal dan wel per mail komen zeker ?
                            The Sky is the limit. Digital Gigi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gigi
                              Heb ze dus besteld bij akkuinternational via vooruitbetaling per bank.
                              Eigenaardig genoeg ben ik nooit hun bankrekeningnummer tegengekomen.
                              Dat zal dan wel per mail komen zeker ?
                              Inderdaad, staat in de bevestigingsmail!

Gr's, Wim

Comment

Working...
                              X