Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Die MPEG framesnelheid zal me worst wezen maar die beperking in megapixels klopt niet meer. Deze werd aangepast dmv een firmware versie .
Nu nog een upgrade van de batterij hé ...
Dan mag Epson hun gegevens ook eens updaten op hun site alsook de info vermelden in hun info dat bij de firmware zit, ik had gisteren de firmware eens gedownload om te zien wat de verbeteringen waren en nergens spreken ze van grotere bestandsgrootte ... dus ja ...
Ik heb hem niet maar overweeg een van beiden te kopen, de P2000 of P4000.
Kan iemand vertellen hoe snel 1 of 2 GB gekopieerd wordt vanaf een Extreme III CF-kaartje naar het toestel alsook hoe snel om het nadien over te zetten naar de PC.
Kan iemand vertellen hoe snel 1 of 2 GB gekopieerd wordt vanaf een Extreme III CF-kaartje naar het toestel alsook hoe snel om het nadien over te zetten naar de PC.
7 minuten voor 1 GB is toch vrij traag voor zo'n duur toestel, vind ik.
Is de meerwaarde van het bekijken van eigen beelden op zo'n externe Hd dit wel waard? Gelet op de steeds groter wordende LCD's achteraan op de nieuwe DSLR's (zoals de D200) lijkt dit toch wel een beetje dubbel gebruik.
Of is er meer?
7 minuten voor 1 GB is toch vrij traag voor zo'n duur toestel, vind ik.
Is de meerwaarde van het bekijken van eigen beelden op zo'n externe Hd dit wel waard? Gelet op de steeds groter wordende LCD's achteraan op de nieuwe DSLR's (zoals de D200) lijkt dit toch wel een beetje dubbel gebruik.
Of is er meer?
Dat betekent bijna een kwartier om een 2GB-kaartje over te zetten, alles bijeen kan je dus 20 minuten niet fotograferen als je maar 1 kaartje hebt ...
Inderdaad niet altijd even handig en eigenlijk ook nog redelijk traag ... begin fameus te twijfelen ... de 80GB HD heeft natuurlijk wel zijn voordeel wat opslagruimte betreft.
Dat betekent bijna een kwartier om een 2GB-kaartje over te zetten, alles bijeen kan je dus 20 minuten niet fotograferen als je maar 1 kaartje hebt ...
Inderdaad niet altijd even handig en eigenlijk ook nog redelijk traag ... begin fameus te twijfelen ... de 80GB HD heeft natuurlijk wel zijn voordeel wat opslagruimte betreft.
2 kaartjes kopen hé . Wat is trouwens het alternatief .
2 kaartjes kopen hé . Wat is trouwens het alternatief .
Het alternatief heet PD70X - weliswaar geen scherm, maar wel razendsnel, stukken goedkoper en werkt op AA-batterijen. 50 GB op 1 lading batterijen schijnt geen probleem te zijn. Verkrijgbaar in 40, 60 en 80 GB. 1 Gb zou slechts 1'30 in beslag nemen.
Comment